Vraag

Ziggo nog niet opgezegd na overstap

  • 26 February 2020
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste KPN,

 

Elek maand krijg ik nog facturen van ziggo.

Maar het is toch zo dat KPN nu alles heeft overgenomen bij ons?

Kan ik deze bevestiging van u krijgen zodat ziggo daar ook van doordrongen wordt?

Of kunt u zelf ziggo benaderen hierover?

 

Alvast dank voor de service.

 

Met vriendelijke groeten,

 


C.J. van der Linde

 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ziggo wil wel eens moeite hebben met opzeggingen. Heb je Ziggo zelf opgezegd of heb je dit door KPN laten doen?

Vul ook je profiel verder in indien je dit nog niet gedaan hebt. Deze gegevens zijn nodig voor een KPN -medewerker om jou als klant te herkennen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Cees68, heb je hierover ook al contact gehad met ziggo? Wij hebben alleen een overstapverzoek ingediend als dit ook in de bevestiging van je bestelling staat.
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!