Zijn er problemen met de Box 12?

  • 21 March 2021
  • 11 reacties
  • 203 keer bekeken

Hallo, zijn er nog opmerkingen betreffende de Box V 12

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Opmerkingen zoals?

Laat ik zeggen, onvolkomenheden die nog niet zijn opgelost of andere kastige problemen die nog niet zijn opgelost?

 

Zoals Chromecast waarbij verbinding niet vast gehouden wordt….

Reputatie 7

Zoals Chromecast waarbij verbinding niet vast gehouden wordt….

Dat is als het goed is verholpen met de nieuwe firmware (versie 310).

Ok, bedankt Peter. Ga ik gelijk even de juiste versie installeren. 

Reputatie 7
Badge +24

Ok, bedankt Peter. Ga ik gelijk even de juiste versie installeren. 

Ow... als je dat gelukt is, laat ff weten hoe je dat dan gedaan hebt. Iemand anders in dit topic wil dat dan heel graag weten denk ik 😉

Ik neem aan dat het precies zo gaat als bij de V10, dan kun je via de TV het menu oproepen en dan eerst software verwijderen en daarna weer instaleren. Duurt ongeveer 20 min.

Via de TV ????????????????? Bij een modem?

Ooh nee, sorry. Ik was in de war met de i-tv software. Voor het modem zelf moet ik eerst even kijken. Ik heb pas vandaag het modem binnen gekregen, en moet alles nog installeren. 

 

Eén van de zaken die bij de Box12 nog niet werkte was IPv6, maar naar ik heb begrepen wordt er nu gefaseerd een update uitgerold, waarbij IPv6 wel geactiveerd is.

Of IPv6 op jouw adres al beschikbaar is kun je zien in MijnKPN (app en website); in de app: Thuis > Bekijk meer opties > IP-adres (duurt ff voordat er wat staat): als daar een IPv6-prefix is ingevuld is IPv6 op jouw adres beschikbaar (zo ben ik er 8er gekomen, want tot voor kort was het op m'n DSL-verbinding nog niet beschikbaar) en als je Box12 is bijgewerkt zou dat ook moeten werken.

Reputatie 2
Badge +1

Bij mij blijft mijn laptop erg traag, dus niet helemaal tevreden