Beantwoord

Zonder uitleg afspraak met monteur ingepland

  • 11 June 2020
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb geen monteur besteld voor het installeren van het modem experiabox, maar krijg er toch één toebedeeld. Ik heb al meerdere keren een KPN modem geïnstalleerd en heb nu zonder uitleg een monteur toebedeeld gekregen. Tot 2017 zat op dit adres een werkend internet en tv aansluiting van KPN. Kan iemand me eindelijk vertellen Wat er aan de hand is? Er werd me door de backoffice verteld dat ik gebeld zou worden door de technische dienst, niet dus kreeg gewoon een mail waarin ik kon kiezen uit 15 16 of 17 juli, 0 nada, geen uitleg. Ik ben werkelijk verbijsterd en dan  druk ik me zacht uit.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 18 June 2020, 15:28

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Verhoef57 , heb je soms glasvezel op jouw adres of pairbonding op jouw xDSL-aansluiting, in voornoemde gevallen moet er een monteur e.e.a. voor je aansluiten.

In het andere geval kan het zijn dat de monteur het IS/RA-punt aan moet passen naar de eisen van de huidige tijd.

Voornoemde werkzaamheden kun je en mag je namelijk als klant niet zelf doen.

 

Nee hoor gewoon koper. Zou willen dat er glasvezel lag. Het gaat er mij om dat ik geen enkele uitleg gehad heb. Bijkomend probleem is dat op dit adres een zeer slecht gsm signaal is waardoor je compleet onbereikbaar ben. Ik snap ook niet dat ik niet gewoon per email han reageren naar de technische afdeling van KPN.

Hallo @Verhoef57 , KPN kent alléén e-mailverkeer naar klanten toe.

Klanten kunnen reageren per telefoon, chat of een contactformulier ( een soort email dus).

Contact met KPN

Ik ben al aan het chatten. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Verhoef57. Van harte welkom hier. Als er een afspraak nodig is met een monteur, betekent dit vaak dat er een technische aanpassing van je aansluiting nodig is. Ik wil dat graag voor je nakijken, mits je daar nog behoefte aan hebt/dat nog nodig is. Daar heb ik nog wat aanvullende informatie voor nodig. Kun je je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder en je klantnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Verhoef57. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer