Beantwoord

zonnet

  • 19 August 2020
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Een aantal jaren geleden had ik een zonnet account. Daar zitten belangrijke mailtjes tussen die ik graag zou willen inzien weer. 
helaas lukt het mij niet meer om deze te activeren. Valt daar nog wat aan te doen of is dat verloren gegaan, gezien de tijd dat het 7-8 jaar geleden is dat ik hier mee gewekt heb. 

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 20 August 2020, 15:20

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Nieme , ik denk dat je daarvoor bij Tele2 moet zijn, de voorgangers, Versatel/Zonnet zijn/waren daar verantwoordelijk voor, maar als het goed is bestaat dat Zonnet-account niet meer en dientengevolge je e-mails ook niet meer.

Daarom is het altijd verstandig (belangrijke) e-mails op je eigen systee op te slaan c.q. uit te printen.

KPN kan hier dus niets mee.

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Nieme en welkom hier!

 

Om eerlijk te zijn, ben ik bang dat dit een heel lastig verhaal wordt. Niet alleen omdat wij hier als KPN zijnde niks in kunnen betekenen maar ook omdat het inmiddels 7-8 jaar geleden is. Zoals @JanD al aangeeft, liep dit via Tele2 (of een voorganger hiervan) en dat maakt het voor ons onmogelijk om je hiermee te helpen, het spijt me. Desondanks hoop ik wel dat je hiermee weet waar je aan toe bent. 

Reputatie 7
Badge +9

@Nieme Zonnet- en Versatel-mailadressen worden sinds maart beheerd door InterNLnet. Wellicht kan je daar eens informeren.

Piet.

Reageer