Vraag

zorginstelling aanbieding

  • 23 October 2020
  • 5 reacties
  • 3477 keer bekeken

Hi, ik help een 84 jarige dame verhuizen naar een zorginstelling. Ze kreeg een aanbieding van de KPV mee op papier “Speciaal aanbod bewoners zorginstellingen”. Waar kan ik meer lezen over deze aanbieding? oa wat voor internet snelheid, kan ik mobiel koppelen aan het abonnement, hoe lang duurt installatie etc. 


5 reacties

Staat er in het papier geen verdere info?

Het is niet bij alle zorginstellingen mogelijk. Er moet wel een eigen KPN aansluiting in de kamer zitten. En niet eentje op een bedrijfscentrale.

https://www.kpn.com/search.htm?q=zorginstelling+internet+voor+bewoners

Dank voor de snelle reactie. De aanbieding is aangereikt via de zorginstelling, maar er staat verder weinig bij. Vrij summier formulier vd KPN. Op zich lijkt het een goede aanbiedingen, maar je weet dus niet precies wat je krijgt en de aanbieding kan ik online niet vinden. Eigen aansluiting is er (aanleunwoning).  

Nou, je krijgt dan sowieso internet. Want dat is bij KPN de basis van alles.

Optioneel kan mevrouw er nog TV danwel Vaste Telefoon bij nemen (danwel beide).

Het lijkt mij niet een “aanbieding” in de zin van het wordt goedkoper aangeboden. Maar in de zin van het is mogelijk. Als ik zo je reacties analyseer.

Reputatie 5
Badge +8

Ik vermoed dat PeterG in deze gelijk heeft @lara1. En super lief trouwens dat je deze dame helpt verhuizen :) 

Wanneer er een aansluiting van ons mogelijk is, dan verwacht ik niet dat daar heel iets anders genoemd staat qua pakketten en prijzen dan op onze site staan. Zeker niet wanneer er verder in de brief niets over genoemd staat. Echter, de titel doet anders vermoeden. Als je wil mag je hier een foto van de brief plaatsen, dan kunnen we meekijken (let wel op eventueel openbaar maken van persoonlijke gegevens). Er staat verder ook niets genoemd over hoe mevrouw in kan gaan op deze 'aanbieding’? 

Mocht mevrouw geïnteresseerd zijn in onze diensten, dan kan ze (of misschien met jouw hulp) deze aanvragen via onze site. Als de aanvraag lukt, dan kunnen we sowieso leveren. Anders lukt het plaatsen van de bestelling niet namelijk. Maar ik ben toch wel heel benieuwd naar deze brief.  

 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niets meer van je gehoord @lara1. Ik hoop dat het ondertussen duidelijk is. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!  

Reageer