Beantwoord

Zou de 15e aangesloten worden, maar heb niemand gezien

  • 16 December 2020
  • 17 reacties
  • 180 keer bekeken

ik zou op 15 dec aangesloten worden maar helaas niemand gezien of gehoord via mail ook niet

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 17 December 2020, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Badge +19

Had je een monteur gevraagd?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @seepyseep, welkom! Ik ben ook benieuwd naar of er een monteursafspraak is gemaakt. Kan je de boel zelf aansluiten? Dan mag dat ook gewoon natuurlijk. Wil je anders je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Dan kijken we graag met je mee. 

Bedankt voor de reactie, ja bij de bestelling heb ik 'n monteur gedaan, ik heb het forumprofiel aangepast.

alvast bedankt voor de moeite.

h.a.

John

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het invullen van de gegevens. Als ik de bestelling erbij pak zie ik dat er vertraging is bij het activeren van het abonnement. De nieuwe datum staat nu op 12-01-2021. Excuses voor het feit dat de nieuwe datum niet eerder is gecommuniceerd. Een monteur kan worden ingepland via: https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur/installatiemonteur-plannen.htm

Hallo,

helaas,  'n ander probleem ik kan geen afspraak maken met de monteur 

ik kom er niet door elke keer krijg ik dit ,U bent uitgelogd. Log alstublieft opnieuw in om verder te gaan.

ik heb zelfs m'n laptop uitgezet  na 10-12 keer geef ik het op. misschien kunnen jullie iets voor mij betekenen om 'n afspraak te maken ?  12-01-2021  om 10:00. bij voorbaat hartelijk dank.

groetjes John

Reputatie 7

Het is nog iets te vroeg om de monteur te kunnen inplannen zie ik hier, @seepyseep. Probeer het in de loop van volgende week nog eens. Als het dan nog steeds niet lukt, laat het even weten. Dan kijken we hier opnieuw. Let er wel op dat je, bij het plannen van de monteur, moet inloggen met je KPN ID. Je kunt alvast je abonnement koppelen aan dat KPN ID. Wellicht dat dit helpt. Je hebt daarbij het klantnummer nodig. Die staat op je bevestiging, maar ik heb hem ook in je forumprofiel gezet.

Ok, bedankt voor alles Erik.

groetjes 

John

Hallo,

ik kreeg vanmorgen een berichtje om 'n afspraak te maken voor de monteur,

maar helaas wederom,  u kunt geen afspraak maken met de monteur ?

ik ben bang dat het straks weer 'n maand opgeschoven wordt, dit kan toch niet de bedoeling zijn toch ?

in de vorige mail had ik aan gegeven of jullie het konden regelen.

de datum zou 12-01-2021 om 10:00 zijn

groetjes

John

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat gek :-(. Ik krijg het ook niet voor elkaar.. Wil je het zelf eens proberen via onze website? Wil je trouwens per se een monteur? Je kunt het volgens mij ook gewoon zelf aansluiten, als jij dat wilt ten minste ;-).

Hallo Marcia,

helaas op de site lukt het nog steeds niet, oke dan wil ik het zelf doen maar hoe gaat het dan met het aanmelden wanneer alles is geinstalleerd is ?

groetjes

John

Reputatie 7

Dat gebeurt automatisch, @seepyseep. Als je zelf de installatie doet, dan is het aansluiten van de Experia Box hetgeen dat de activatie van het geheel veroorzaakt. Het enige wat je dan nog moet doen is de tv ontvangers aanmelden na het aansluiten. Dit doe je door abonnementsnummer en pincode in te voeren. Die krijg je per mail, en kun je ook in je MijnKPNnakijken zodra je daar het abonnement aan gekoppeld hebt.

Oke Erik,  is het geregeld dat ik  het pakket per post toe gestuurd wordt ? 

Groetjes

John

Reputatie 7

Dat gebeurt ook automatisch, seeypyseepy :) Het pakket wordt altijd opgestuurd, het zou niet in de auto van de monteur passen als die voor alle klanten een installatiepakket bij zich moest hebben. Je krijgt een e-mail zodra hij verzonden wordt.

Hallo,

Ik vraag me af hoe het nu zit met de aansluiting, gisteren berichtje gekregen, beste klant uw internetverbinding is niet op tijd klaar Sorry hiervoor en dat was het ik geef jullie nog 1 kans om het voor elkaar te krijgen op 'n zeer korte termijn ik ben er nu wel 'n beetje klaar mee, ben al van 14 nov 2020 bezig zou 14 dec 2020 en nu 14 jan 2021 worden en elke keer is het sorry.

groetjes

John

Reputatie 7

Ai, dat is naar, @seepyseep. Ik heb er gelijk naar gekeken en we kunnen nog niet leveren. Het geheel van een verbinding bestaat uit twee componenten. Er is het fysieke netwerk dat in de centrale begint, onder de grond ligt en in je huis eindigt. Dat is eigendom van KPN Netwerk NL. Zij zijn degenen die dat netwerk aanleggen en in beheer hebben. Dan is er KPN de internetprovider. Dat is degene waar je het abonnement hebt afgesloten. Dat zijn wij, en wij zorgen dat er signaal komt te lopen over de fysieke kabels. Wij kunnen dat pas doen als KPN NetwerkNL bij ons heeft aangegeven dat het fysieke netwerk klaar is voor levering. En dat bericht hebben we voor jouw aansluiting nog niet binnen. De back office houdt dit in de gaten en heeft contact met hen hierover. Zodra we meer weten over wat er aan de hand is, en wanneer we kunnen leveren, krijg je bericht. Ziggo zal in de tussentijd gewoon blijven doorlopen.

Hallo,

de monteur is maandagmiddag geweest heeft alles netjes aangesloten, toch heb ik 2 vraagjes.

heb in het abonnement Ziggo sport maar die is niet te zien bij de zenders heb verschillende keren gebeld maar ik kom er niet door vandaar dit mailtje, 2e. vraag  ik probeer 'n email aan te maken maar dat lukt niet gekeken op internet maar hij stuur mij elke keer naar mijn Kpn.com weten jullie misschien de oplossing ? alvast bedankt

groetjes

John

Reputatie 7

Fijn dat je nu aangesloten bent, @seepyseep! 

Voor e-mail, en ook het aanpassen van overige instellingen en nakijken van facturen enzo, moet je jouw abonnement koppelen aan je KPN ID. Een KPN ID heb je al, daarmee log je in hier op het forum. Als je met die gegevens inlogt op de MijnKPN kun je daar het abonnement koppelen. Wel raad ik je aan om, in de MijnKPN, ook het mailadres van je KPN ID aan te passen aangezien dat nu nog je Ziggo adres is en ik ga ervan uit dat die gaat komen te vervallen na een bepaalde periode.

Als je de boel gekoppeld hebt, kun je vervolgens met je KPN ID inloggen op email.kpn.com. Daar kun je alles regelen rondom je mailadressen. Mocht het niet lukken, geef dan even aan waar het precies misgaat, dan kijk ik mee.

Wat betreft de zenders, controleer voor de zekerheid in de instellingen of de zenders niet verborgen staan. Als dat niet het geval is, geef de tv ontvanger eens een frisse start (via de instellingen). Als dat niet helpt, laat het weten.