Ik heb een soortgelijk probleem. Mijn 5e nummer 09-nr is gekoppeld met KPN compleet, maar ik kan er niets mee. Na tel contact moest ik hem eerst loskoppelen en daarna wee koppelen. Dat lukt echter ook niet omdat hij telkens een foutmelding geeft - het is helaas (nog) niet gelukt
*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
In ieder geval ontvang ik hier graag antwoord op, en zou je ook jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het betreffende 097-nummer? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
@Cjvdijk, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je mijn hulp hierin nog kan gebruiken?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.