Beantwoord

MB's delen werkt niet meer

  • 23 July 2020
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

hier hetzelfde probleem!!! Hoe zou ik dit voor vanavond op kunnen lossen?? 

 

(MB crisis)

 

*Admin: afgesplitst eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 July 2020, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Janine211. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw reactie afgesplitst en een eigen topic voor je aangemaakt. Kun je het KPN Forum profiel aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s). Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een bericht achter in dit topic nadat je jouw gegevens heb aangevuld? Dan ga ik het gelijk voor je uitzoeken.

ja gedaan! Dank voor jullie snelle reactie!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het nummer van jouw dochter zojuist toegevoegd aan het KPN Compleet huishouden op jouw adres. Kun je testen of het nu wel lukt?

Wauw!! Gelukt!! Je hebt het leven van een 13 jarige gered 😃!!

Reputatie 7
Badge +21

@Janine211 Graag gedaan!  :blush: