Beantwoord

Dubbele kosten Spotify Premium

  • 24 March 2020
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

Hallo, 

Ook ik heb dubbele kosten.. sinds dit jaar heb ik Spotify via mijn kpn abonnement. Daarvoor had ik al Spotify premium. Maar blijkbaar gaat de betaling rechtstreeks aan Spotify gewoon door.

Had ik die op moeten zeggen? En kan ik de dubbel betaalde rekeningen terugkrijgen?

Alvast bedankt,

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 3 April 2020, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@W.d.E. Welkom op het forum. Op het moment dat je Spotify bij KPN afneemt wordt daarmee niet automatisch je abonnement bij Spotify opgezegd. Het abonnement bij Spotify had dan ook stopgezet moeten worden. Want op 2 accounts tegelijk muziek luisteren lukt natuurlijk niet ;)  Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en zou je kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat mijn mogelijkheden zijn. 

Reputatie 7
Badge +15

@W.d.E. Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ha Rutger.

Ondertussen had ik ook contact met de klantenservice en die zeiden dat ik gewoon mijn premium abonnement bij Spotify op moest zeggen en dat het dan gewoon doorloopt via KPN.

Nu heb ik het opgezegd bij Spotify en inmiddels heb ik geen premium meer.. nu schijnt het dat ik een code moet hebben, maar die heb ik nooit gehad.. dus graag hoor ik wat ik nu moet doen om het weer werkend te krijgen.

Bvd,

Reputatie 7
Badge +15

@W.d.E. Wat mijn collega's van de klantenservice aangeven klopt in beginsel, alleen zag ik inderdaad dat er nog geen activatiecode verzonden was. Deze activatiecode heb ik nu alsnog aangevraagd en ontvang je binnen uiterlijk 3 uren per sms. Omdat je hierdoor voor deze periode bij KPN geen gebruik hebt kunnen maken van Spotify premium zal ik de kosten tot vandaag ook vergoeden. De verrekening van dit bedrag zul je terugzien op je volgende factuur van je mobiele abonnement. Zodra je de activatiecode hebt ontvangen kun je deze gebruiken om je account hier te activeren. Kun je mij laten weten of dit ook gelukt is? 🙂

Het is gelukt. Super thanx

Reputatie 7
Badge +15

@W.d.E. Fijn dat het gelukt is! Heel graag gedaan en veel luisterplezier.