Beantwoord

6 (!) wedstrijden betaald bij KPN Seaters; tickets nooit ontvangen of geld terug mogen ontvangen

  • 8 November 2022
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Omdat er vanuit hier/KPN direct contact is met KPN Seaters, probeer ik het maar op deze manier.
Ik heb gereageerd op verschillende e-mails van Shaicarin Felida/Kevin Lembregts, accountmanagers bij KPN Seaters, m.b.t. het annuleren van meerdere wedstrijden.
Tussendoor reageert ze wel op een andere benadeelde, dus ik weet zeker dat e-mail gelezen wordt.
Ook na meerdere reminders nog steeds geen reactie en geen geld teruggezien op reeds betaalde wedstrijden.

Onderstaand de complete gang van zaken…..het heeft even geduurd voor ik tijd had om alle informatie bij elkaar te verzamelen:

“2-11-2022 13:11

Reminder…

Van: Bobby Brand 
Verzonden: maandag 10 oktober 2022 20:48
Aan: Shaicarin Felida 
Onderwerp: Re: Nederland - Zambia

Beste Shaicarin,


Ik heb u onlangs (3 oktober 2022) een reminder gestuurd over de terugbetaling van de eveneens (vanuit Seaters) geannuleerde tickets voor FC Twente - SBV Excelsior d.d. 31 augustus 2022.

In het verleden heb ik echter voor nog 5 wedstrijden betaald, maar nooit tickets hiervoor ontvangen....

Dit betreft de volgende wedstrijden:

  • Ajax - Cambuur Leeuwarden (3 september 2022, zie topic op het forum van KPN: https://forum.kpn.com/kpn-extra-diensten-92/frustraties-over-kpn-en-kpn-seaters-573385)
  • AZ - NEC (21 augustus 2022, zie screenshot betaling plus e-mailcontact met Account Manager Kevin Lembregts)
  • FC Groningen - Go Ahead Eagles (21 augustus 2022, zie screenshot betaling plus e-mailcontact met Account Manager Kevin Lembregts)

  • Sparta - Ajax (21 augustus 2022, zie screenshot betaling plus e-mailcontact met Account Manager Kevin Lembregts)

  • PSV - Volendam (31 augustus 2022, zie screenshot betaling)

Aangaande deze e-mail/wedstrijd (Nederland - Zambia) zou ik graag tickets voor een andere wedstrijd willen ontvangen, uit welke wedstrijden kan ik kiezen?

 

Alvast bedankt voor uw reactie.


Met vriendelijke groet,

Bobby Brand”

Voor nu even de e-mailadressen en screenshots (i.v.m. privacy) eruit gehaald.
Uiteraard heb ik deze direct ter beschikking, mocht dat nodig zijn….

Hopelijk wordt het hier eindelijk opgepakt en opgelost!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 13 November 2022, 21:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @BobBrand! Dat zijn flink wat wedstrijden. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt, en jammer dat je nog geen reactie hebt ontvangen van Seaters. Ik kan geen contact met hen leggen over tickets die aan jou verstrekt hadden moeten worden, maar mocht je nog geen reactie op de mail gehad hebben, dan kun je wel met onze servicedesk hiervoor bellen via: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Hopelijk is het dan snel geregeld en mag je binnenkort een wedstrijd bijwonen. 🙂

Hoi @Sanne_M!
Dat zijn inderdaad flink wat wedstrijden, in de tussentijd op 10 november wel een reactie van Roxane van Seaters mogen ontvangen.
Ik heb te horen gekregen dat beide personen niet meer actief zijn bij Seaters en het daardoor wel enigszins verklaarbaar is dat er geen reactie is gekomen.
Ze gaat na waarom de terugbetalingen niet geregeld zijn vanuit Seaters en het nodige doen, maar sindsdien is er radiostilte…..

Update: 28 november is er gevraagd naar mijn bankgegevens om een terugbetaling uit te kunnen voeren, welke ik 30 november heb doorgestuurd. 
Inmiddels is het 19 december, maar nog steeds niks gehoord….

Reputatie 7
Badge +17

Blijf ze berichten @BobBrand. Het zou niet zoveel moeite moeten kosten om dit geregeld te krijgen, en ik vind het zuur dat dit bij jou wel het geval is. Seaters is helaas niet werkzaam op het forum en ik heb geen inzicht in de gegevens bij hen, dus ik hoop dat je na een paar mails snel reactie van ze hebt. Vraag ook naar de doorlooptijd, dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. 

Dit topic kan gesloten worden, Seaters heeft eindelijk de bedragen terugbetaald! 😊