Activeren Film1 pakket duurt al 3 dagen

  • 28 January 2023
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

Badge

Ik heb het pakket aangevraagd en een email gekregen dat het "binnen 15 minuten" zou worden geactiveerd . Dat is nu 3 dagen geleden.  Al gebeld  met helpdesk, maar nog steeds niks. In de tv staat bij "mijn pakketten" : in behandeling. WAT NU?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @jantjooh geef je tv-decoder eens een ‘frisse start’, dat wil wel eens helpen.

 

Badge

Heb ik al een paar keer gedaan. Helpdesk zei: “ik zie dat het in behandeling is” Einde gesprek. 

Reputatie 7

Hoi @jantjooh, dat duurt wel erg lang inderdaad! Ik ben voor je gaan kijken, ik zie de wijziging waarbij Film1 wordt toegevoegd staan. Maar dat is veel te lang, die wijziging had natuurlijk al lang afgerond moeten zijn. Ik heb nu een melding voor je aangemaakt voor een specialistische afdeling, zodat zij dit voor ons kunnen bekijken en op kunnen lossen.

Badge

Ok, ik heb een SMS van KPN ontvangen, ze gaan mij bellen (!) Ik wacht af..

Reputatie 7

Klopt, dat sms'je is gestuurd door de melding die ik heb doorgezet. Ik wacht ook af, ik verwacht dat het via hen opgelost wordt en je de Film1 zenders krijgt.