Beantwoord

Betalen via KPN werkt niet op Apple

  • 8 April 2024
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik hoor met KPN aankopen te doen in app aankopen/itunes met mijn telefoonnummer. Dit werkt alleen niet. Is er iets mis? In het verleden bij odido met een ander nummer kon dit wel gewoon

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 April 2024, 17:30

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +2

Ik volg dit draadje even, een tijd geleden hier druk mee geweest tot een onderzoek aan toe.

Apple & KPN bleven naar elkaar wijzen en uiteindelijk kwam er niks uit het onderzoek alleen de boodschap meld je maar weer bij Apple. 

Badge +2

Ben alleen wel benieuwd wat er bij u fout gaat?

@Tom Soutendijk 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Tom Soutendijk, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Toeval wil dat ik ook een iPhone gebruik met KPN Pay. Je moet dit echter wél eenmalig instellen, dit is namelijk iets anders dan betalen via Odido. Lees op onze Kennisbank hoe je dit doet. 

 


beste,

Na aardig wat rondstruinen en proberen is het probleem bij mij gefixt!

Ik heb het op kunnen lossen door een andere tip op dit forum, zorg ervoor dat je apple acc saldo precies €0,- is. Ik had nog 1eu nog wat en dat precies aangevuld tot 2,99 en daarmee een random in/app aankoop van €2,99 gedaan waardoor ik op 0 kwam. Sindsdien werkt het zoals het moet.. Vreemd verhaal maar dit werkte bij mij!

Badge +2


beste,

Na aardig wat rondstruinen en proberen is het probleem bij mij gefixt!

Ik heb het op kunnen lossen door een andere tip op dit forum, zorg ervoor dat je apple acc saldo precies €0,- is. Ik had nog 1eu nog wat en dat precies aangevuld tot 2,99 en daarmee een random in/app aankoop van €2,99 gedaan waardoor ik op 0 kwam. Sindsdien werkt het zoals het moet.. Vreemd verhaal maar dit werkte bij mij!

Ik had deze tip eerder voorbij zien komen bijzonder genoeg, gaf zowel Apple als KPN aan dat het niet nodig was om het saldo op 0 te hebben.

Bij mij werkte het op deze manier niet maar ben blij voor u! Ik heb het maar naast me neer gelegd.

 

Reageer