Geachte Klant,
Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan.
U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incaseren, helaas is dit op het door u gegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt €56,50.
Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk het openstaande bedrag te betalen om incassokosten te voorkomen.
Betaal via de onder gegeven link veilig en snel via IDEAL het openstaande bedrag.
Betaal hier uw rekening op tijd en voorkom extra kosten!
Belangrijke informatie betreft uw MijnKPN Factuur.
Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw MijnKPNcontract op non-actief gezet
en zullen wij daarvoor €9,80- extra kosten in rekening brengen per dag. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningen volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigd bedrag aan kosten in rekening zullen brengen.
Admin: Link verwijderd
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel