Beantwoord

Contact met medewerker gehad, geen e-mail ontvangen over gemaakte afspraken

  • 5 April 2022
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Reputatie 1

ik heb gisteren contact gehad met een medewerker van de klantenservice en ik zou een email krijgen over de gemaakte afspraken,maar ik heb niets ontvangen.

mvg Marieke Borghols

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 5 April 2022, 21:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Kan nog komen maar ik verwacht van niet. Over welke afdeling gaat het?

Reputatie 1

Over korting sportify

Badge +12

Over korting sportify

Spotify kent geen korting behalve Hussel-korting (€5) als je zowel internet als mobiel afneemt. Wat voor korting is er beloofd dan?

Reputatie 1

Husselkorting is beloofd

Badge +12

Husselkorting is beloofd

Husselkorting moet je zelf activeren door je mobiele abonnement te koppelen aan je internet/tv abonnement. Volgens mij kan dat via MijnKPN. 

Reputatie 1

dank je wel maar dat heb ik al gedaan

Badge +12

dank je wel maar dat heb ik al gedaan

Maar dan krijg je de korting toch? Of zit ik op een verkeerd spoor? De husselkorting is vanzelf terug te vinden op de volgende factuur en je kunt gratis het Pluspakket bekijken. 

Reputatie 1

ik wacht mijn factuur af bedankt voor je feedback

Â