Beantwoord

Contract loopt door maar Spotify gestopt. Waarom?

  • 14 April 2023
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

Hoi, mijn abonnement is verlengbaar vanaf vandaag en loopt in principe gewoon door maar mijn spotify premium is weg en nu heb ik spotify free.

Hoe kan dat? Loopt dat niet automatisch mee? Hoe hebben jullie dit aangepakt icm verlengen of apart erbij genomen? Bedankt.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 April 2023, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Narnar, wat gek! Dat zou inderdaad wel automatisch mee moeten lopen. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kijken direct met je mee en nemen, indien nodig, actie. Wil je liever via het forum geholpen willen worden, kan dat natuurlijk ook! Wil je in dit geval je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.

hoi Marcia, dank voor je berichtje. ik heb mijn gegevens ingevuld, zou je ernaar willen kijken? dank je wel!

@Marcia_ 

@Marcia_ wil je er naar kijken?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Narnar zeker wil ik ernaar kijken! Op het forum heb je vooral contact met andere klanten. Moderators springen ook in, indien nodig, maar wij zijn niet 24/7 aanwezig en het kan dus even duren voordat je een reactie krijgt. Dat gezegd hebbende: als ik op je 06-nummer kijk, zie ik daar geen Spotify Premium abonnement. Op jouw postcode + huisnummer zie ik geen vaste diensten. Waar zie jij dat je voor Spotify Premium betaalt?

hi @Marcia_ sorry dacht dat als ik je niet tagde, je het niet zou zien. ik zie het ook niet in mijn facturen maar het is er altijd geweest, bij aangaan van het contract in 2018. Daar staat het op mijn contract. Ik heb in 2020 verlengd en in 2022 weer. Ik heb het altijd kunnen gebruiken en bij verlengen zeiden ze dat ook tegen mij. 

zou het dit kunnen zijn?

Reputatie 7
Badge +30

Ah, ik zie inderdaad dat je in 2018 Spotify Premium gehad hebt. Dat was echter geen gratis optie, maar gewoon een extra optie waar je voor betaalde. Deze is destijds ook weer stopgezet, maar blijkbaar hebben wij het administratief niet stopgezet. Gevolg: je kon er nog gebruik van maken, maar betaalde er niet voor. Nu is het alsnog administratief stopgezet. Mocht je toch gebruik willen blijven maken van Spotify Premium, dan kan je dit weer aanvragen via MijnKPN.Â