Beantwoord

Dubbel Betaald Online Aankopen

  • 22 November 2020
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik speel wel graag een spelletje op de telefoon.

Nu ben ik helemaal gek van Pokémon Go en zo af en toe koop ik wel eens muntjes om verder te kunnen.

Nu moet ik ineens de aankoop van die muntjes dubbel betalen.

Ik betaal namelijk gelijk al via PayPal de muntjes via mijn mobiel.

Nu komen ze nogmaals voor in de mobiele factuur van KPN en moet ik dus gewoon nog een keer extra betalen voor iets wat ik dus al gekocht en dus betaald heb.

Ik zou graag willen vragen waarom dit het geval is.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 November 2020, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Daarvoor moet je bij de aanbieder van het spel zijn, die facturen dan dubbel lijkt het wel.

Om aankopen via de factuur te doen kun je dit blokkeren op https://www.payinfo.nl/ dan kan er niet meer via de factuur van KPN geïncasseerd worden, even de schuifjes omzetten na inloggen.

Via Google en Apple kan je bepaalde betalingen ongedaan maken. Ik denk dat dit met de aanschaf van muntjes niet zo is. Kan je bij PayPal een geschil openen en bewijs toezenden dat je dubbel betaald.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @KimP95 Welkom hier en goed om te zien dat je al enkele tips hebt gekregen. Als dit nog speelt: kijk ook even in de playstore na welke betaalmethode je hebt ingeschakeld. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @KimP95 Is het inmiddels opgelost of heb je nog hulp nodig? Laat het gerust weten!