Kadootje van KPN

Een smaakvol Kadootje van KPN in april en mei 2023

  • 13 April 2023
  • 91 reacties
  • 15655 keer bekeken
Een smaakvol Kadootje van KPN in april en mei 2023
Reputatie 7
Badge +19

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra’s. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! Daarom hebben we in april en mei een lekker Kadootje voor je: een kadobon voor koffie.

 

Geniet van een smaakvol Kadootje

Een lekker bakje koffie, wie houdt daar nou niet van? Koffie verbindt mensen. En dat juichen wij natuurlijk toe. Want wij verbinden jou graag digitaal. Daarom krijg jij als trouwe klant een koffiekadobon ter waarde van 10,-, geldig op het hele aanbod van koffievoordeel.nl. Jij kiest helemaal zelf wat jij gaat proeven! ☕

 

Kies jouw favoriete koffie

Koffievoordeel.nl verkoopt bonen, capsules, pads en gemalen koffie van diverse merken zoals illy, Gran Maestro Italiano en Lavazza. Met de persoonlijke kadobon krijg je 10,- shoptegoed. Dit tegoed is tot en met 31 juli 2023 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl, inclusief alle aanbiedingen. Voor 2,99 bezorgkosten ontvang jij je bestelling bij jou thuis. Plaats je een bestelling vanaf 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van 2,99 gratis. 

Zo bestel je de koffie

  • Ga naar kpn.com/kadootje
  • Vul daar je klantnummer en e-mailadres in en klik op ‘Stuur mij een kadocode’
  • Je ziet de kadoboncode op deze pagina én je ontvangt de code per mail
  • Ga naar Koffievoordeel.nl en shop je favoriete koffies
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen
  • Rond je bestelling af

TIP: Je mag 1 kadobon aanvragen, dus let erop dat je jouw e-mailadres goed invult.

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle Kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Mis niks' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. 


91 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Geniet van de koek @Roy74 

Reputatie 7
Badge +7

Mijn koffie droom.

Ik droomde dat ik meehielp een vereniging op te richten van mensen die ontkennen dat KPN een actie 'Kodootje van KPN' heeft waarbij met 10 euro korting heerlijk koffieproducten besteld kunnen worden. De ledenwerfactie van de vereniging verliep heel voorspoedig en onze eerste samenkomst werd al druk bezocht. Allereerst werd gepeild wat de leden zoal van hun vereniging verwachten. 

Na langdurig overleg kwamen er 2 duidelijke wensen naar voren: 1. een excursie naar de koffiebranderij van Douwe Egberts en 2, dat KPN zich moest beperken tot het leveren van 'licht' door de glasvezel, koffie gaat daar nl. moeilijk doorheen. 

Om te bepalen wat men absoluut niet wilde was weinig overleg nodig. Als er één ding was wat de vereniging niet wilde, was te weten dat KPN in de koffie business gaat en dat er mogelijk in de toekomst ook een bruine vloeistof uit hun glasvezelmodem sijpelt.  

Erg leuk waren de adhesiebetuigingen welke bij het bestuur binnen kwamen. Zo was er één van de bond gevormd door mensen die ontkennen dat er ook dozen met koekjes besteld konden worden. Ook leuk was de reactie van de bond van mensen die pertinent ontkennen dat je tegenwoordig ook koffie kunt produceren uit een recyclebare conische cup (maat onbekend ;-))

Op hun uitnodiging om samen een uitstapje te maken en een feestje te organiseren gaven wij als vereniging graag gehoor. Een paar dagen later zaten we al met z'n allen in de bus, op weg naar een koffieplantage op de Drentse hei en de aldaar aanwezige speeltuin. 

Bijna viel ons tripje in het water! Nadat de chauffeur ons welkom had geheten wees hij ons op een extra voorziening in zijn luxe touringcar, nl. een koffiemachine voorzien van koffiebonen die hij besteld had met het 'Tientje korting van KPN' actie.

Een golf van ontzetting ging door de bus! Wij en de verenigingen die ons zo vriendelijk hadden uitgenodigd werden door de opmerking van de chauffeur automatisch opgeheven en moesten wij ons tripje afblazen. Gelukkig kwam iemand op het idee onze vereniging dan maar om te dopen in de "Vereniging van mensen die niet willen weten dat KPN voorlopig nog wel koffie levert van het merk VDSL". 

De andere vereniging ging op in de "Vereniging van mensen die niet willen weten dat decafé ook een soort van koffie is. De bond tegen 'koffie met melk én suiker' wensten uit te stapten toen men meende het zonder koekje te moeten doen. Dit werd echter opgelost toen de chauffeur meldde ook een extra doos koekjes via de 'Kadootjes van KPN'actie te hebben besteld. Door al deze wijzigingen kon ons uitje gelukkig toch nog doorgaan. 

Het werd een samenzijn dat de toestellen van de speeltuin op haar grondvesten deed schudden, derhalve, hulde aan de makers! Tegen het einde deed zich nog een incidentje voor tussen de voorzitter van de andere vereniging en mij. Tijdens de finale van de wedstrijd welke vereniging de meeste kopjes koffie uit één pak kon persen wilde ik even naar het toilet. Dat kon gemakkelijk dacht ik want wij hadden tot dan toe alles gewonnen. Onze voorzitter dacht daar kennelijk anders over want op het moment dat ik al koffiedrinkend van de schommel sprong beet hij mij toe: "Waar denkt dat heen te gaan? "Éeeh,.. ik wilde nog even een paar kopjes koffie bestellen en naar het toilet gaan." " Koffie bestellen hoeft niet, dat heb ik al gedaan", zei hij. "En naar het toilet?" probeerde ik nog. "Heb ik ook al gedaan…...." 

Nog net op tijd werd ik wakker!
Toen ik deze morgen beneden kwam bleek mijn koffiezetapparaat gewoon op zijn vaste plek op het aanrecht te staan en mijn doos met 'KPN-koffie' nog steeds niet leeg. Ook koekjes bleken nog volop aanwezig! 

Kortom, dromen blijken bedrog en ik geniet op dit moment van een lekker bakkie troost.   

(vrij naar een verhaal van Herman Finkers) 

 

Reputatie 7
Badge +7

Weet je zeker dat er decaf is geleverd Berrie?

Haha Herman is wel een held.
Ik ben al aan plakje 2 van de Groninger koek bezig deze ochtend.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben al aan plakje 2 van de Groninger koek bezig deze ochtend.

En, hoe bevalt dat? 😃

Reputatie 7
Badge +7

Weet je zeker dat er decaf is geleverd Berrie?

 

Misschien zat er wel een flinke scheut koffielikeur door @Roy74 , ook lekker op z'n tijd! 😀

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben al aan plakje 2 van de Groninger koek bezig deze ochtend.

En, hoe bevalt dat? 😃

Ain plakje Olwief bai de leut is altied goud. 😎

Aparte vorm ook. Ik heb al gezien dat er verschillende varianten zijn. Zonde dat het in het zuiden niet te koop is. Wellicht een tip voor een Kadootje actie haha

Reputatie 7
Badge +20

Ain plakje Olwief bai de leut is altied goud. 😎

Keurig, keurig 👌🏼 Plakje kouk er in en hij praat plat 😅 Ze hebben een webshop!

Reputatie 7
Badge +7

Ain plakje Olwief bai de leut is altied goud. 😎

Keurig, keurig 👌🏼 Plakje kouk er in en hij praat plat 😅 Ze hebben een webshop!

Er zijn zelfs overeenkomsten met het zuiden. Leuk zo’n traditionele winkel en met ambachtelijke producten zonder toevoegingen. Wie kwam er op dit creatieve idee? Ze leveren ook aan bedrijven. Zou wel een stunt zijn om iets met het Kadootje te doen. Heel Nederland aan de Groningse waar 😀 Ik ben voor.

Voor Berrie is de Fladderak wel wat als hij zijn creatieve uitspattingen het forum op gooit 😅

helaas heb ik te laat gereageerd wat betreft kadoo in de maand mei, kan ik nog reageren daar op?

Admin: bericht verplaatst naar kado van mei topic

Reputatie 7
Badge +21

Nee, het Kadootje van april/mei is voorbij. De koffiekadobonnen zijn op.

Nu staat het Kadootje van juni klaar.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Azire , als je nu naar www.kpn.com/kadootje gaat, kan je daar inschrijven voor

  1. Online lezing over internetcriminaliteit

  2. Win tickets voor de Oranjeleeuwinnen tegen België

Reputatie 7
Badge +7

Je hebt wel wat gemist @Azire. Laat het een aanmoediging zijn voor KPN om nog zo’n soort smaakvol Kadootje te organiseren (kom er maar in @Berrie_Kaas). We zullen het deze maand doen met de oranjeleeuwinnen en/of de lezing over een belangrijk onderwerp.

Reputatie 7
Badge +7

Inmiddels heb ik wat soorten koffie kunnen testen. Alleen al daarom was dit een uitstekend Kadootje. De Gran Maestro Italiano Extra Forte is tot nu toe de winnaar. Heerlijk sterk van smaak.

Dit Kadootje mag op herhaling wat mij betreft ergens op het einde van het jaar.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen, dit geliefde extraatje is er weer! ☕ Nu als een van de KPN Voor Jou extra's, de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje 💚

 

Hint hint @Roy74  @Berrie_Kaas 😁

Reputatie 7
Badge +7

Hi allen, dit geliefde extraatje is er weer! ☕ Nu als een van de KPN Voor Jou extra's, de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje 💚

 

Hint hint @Roy74  @Berrie_Kaas 😁

Ik ga snel kijken !!!!  en straks genieten 😁😃 ☕ ;-) 

Reputatie 7
Badge +7

Hi allen, dit geliefde extraatje is er weer! ☕ Nu als een van de KPN Voor Jou extra's, de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje 💚

 

Hint hint @Roy74  @Berrie_Kaas 😁

Ik ben al aan het uitzoeken 😋

Reageer