Beantwoord

Heeft KPN ook acties en/of cadeaus voor bestaande klanten?

  • 29 June 2023
  • 3 reacties
  • 198 keer bekeken

Afgelopen week ontving ik in mijn mailbox verschillende berichten over cadeau's die nieuwe klanten konden ontvangen indien ze zich aanmelden bij kpn.  De nieuwe klant kon kiezen uit een smart-tv of een soundbar, beiden ter waarde van enkele honderden euro's

Als meer dan vijftig jaar trouwe klant, die alle producten van kpn: tv-internet-mobiele en vaste telefoon in zijn abonnement heeft, stoten dit soort berichten me tegen de borst. Ik kreeg in tegenstelling alleen een bericht van een periodieke verhoging  van mijn abonnement.

Wordt het dan misschien eindelijk eens tijd om over te stappen  ????

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 June 2023, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Janka als je je abonneert op de nieuwsbrief van KPN, word je maandelijks geïnformeerd over de acties die in de betreffende maand gelden. Voor elck wat wils.

 

Hallo@Janka  het beste wat je kunt doen is telkens overstappen naar een andere provider als je een leuke aanbieding ziet langs kommen. Providers waarderen geen trouwe klanten.

Ik heb telkens het zelfde gevoel als Janka maar de KPN voelt zich machtig en heeft maling aan de vaste klant. Er wordt nooit een zelfde actie voor ons trouwe leden geregeld.

Er komt elk jaar een paar euro's bij als bedankje.