Beantwoord

Homepod mini actie. Niet geleverd. Wat nu?

  • 2 September 2022
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Hi,

 

Op 26 juli 2022 heb ik mijn abonnement afgesloten voor een Iphone 13. Hier zou een Homepod mini bij geleverd worden, ik heb mezelf aangemald via een link en sindsdien niet meer vernomen. Service: 088 - 623 70 06 gebeld, twee weken geleden zou ik binnen enkele werkdagen terug gebeld worden. Vandaag 20 min in de wacht gestaan, vervolgens later (zojuist) weer gebeld en verbinding wordt twee keer op rij verbroken zonder melding. 

 

Graag wil ik weten of ik de Homepod mini nog kan verwachten?

 

Mvg Joey 

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 September 2022, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JC12 ,

Vervelend, toch maar weer hun bellen! 
 

Heb je de HomePod Mini aangevraagd, maar niet ontvangen of is je aanvraag afgekeurd? Neem dan toch weer contact op met Sidekix (088 - 6237006, bereikbaar tussen 8:00 – 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur). Dit is de partij die de welkomstcadeau's voor KPN regelt, zij helpen je verder met nakijken en oplossen van je vraag.

KPN kan dat verder niet voor je regelen. 

Reputatie 7

Hoi @JC12, welkom bij ons op het forum. Het is inderdaad het beste om dat nummer opnieuw te bellen. Sidekix is een partner van ons die over de cadeaus gaan. Wij hebben daar zelf geen inzicht in, we kunnen er niet meer over zeggen zoals Noordzee al zegt.

Heb je ze inmiddels opnieuw kunnen bereiken?

 

Voor meer informatie over het welkomstcadeau kan je dit kennisbank artikel bekijken:

 

Hi @Jasper en @Noordzee,

 

Bedankt voor jullie reacties.

 

Ik heb sindsdien 3x in de wacht bij ze gestaan, beide keren overschreed dit de 20 minuten, waardoor ik moest ophangen voor ik ze sprak, vanwege de verplichtingen die ik had. 

 

Ik ben zelf vorige week woensdag gebeld. Toen is mij verteld dat ze het cadeau alsnog zouden opsturen, maar tot op heden heb ik de toegezegde track en trace link niet ontvangen en ook niks meer gehoord. 

 

Enitg idee hoe nu verder?

 

Mvg Joey

Reputatie 7
Badge +30

Wat naar, @JC12, dat het allemaal zo moeilijk gaat. Helaas moet ik je toch weer terugverwijzen naar Sidekix.