Beantwoord

Homepod mini bij iPhone 13 actie, maar nog niks ontvangen

  • 18 August 2022
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Ik heb mij aangemeld voor de actie een gratis homepod mini bij een bestelling van de Iphone 13. Dat is al bijna een maand geleden en heb tot heden geen homepod ontvangen. Wel zie ik al 1,5 week in mijn Postnl app staan dat de zending is aangemeld, maar Postnl nog niks ontvangen heeft.

 

mijn vraag is: Is er bij mij iets mis gegaan of zijn ze überhaupt nog niet verzonden?

 

Groeten Dirk

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 August 2022, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Schilderman, leuk dat je voor KPN gekozen hebt! 💚

Om gebruik te maken van de actie moet je binnen de actieperiode een bestelling doen met het specifiek abonnement en/of toestel waarop de actie geldig is.

Om jouw cadeau daarna te ontvangen, moet je een aanmeldformulier invullen. De link naar het aanmeldformulier vind je in de bevestiging van jouw bestelling.

Wij sturen jouw cadeau vervolgens na de annuleringstermijn van het mobiele abonnement (ongeveer 2 weken) toe. De annuleringstermijn gaat in zo gauw je je toestel hebt ontvangen.

Voor vragen over de levering van het cadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).