Vraag

Hussel klopt niet

  • 31 December 2019
  • 31 reacties
  • 488 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Badge +12

@Edwin_Merks ik ben benieuwd.

Ik heb aangegeven wat mijn wens is, KPN heeft aan mij klip en klaar uitgesproken wat ze mij gaan bieden en wat mij dit gaat kosten. Ik heb dat aanvaard en er is een datum van levering uitgesproken.

Er is hier dus sprake van Aanbod en aanvaarding en dat is een rechtsgeldige overeenkomst. Ik ga ervan uit dat KPN zich niet laat afdwingen de overeenkomst te eerbiedigen.


Ik hoop dat de stilte van @Lisa en de rest van KPN betekent dat ze heel hard voor je aan het werk zijn ;-)

Lisa heeft haar best gedaan voor mij. 

Badge +12

Lisa heeft haar best gedaan voor mij. 


Dat geloof ik meteen. Ik hoop op een goede afloop..

@GerardAlmere  Heb je van de 16e ook zwart op wit die cijfers bevestigd gekregen? Niet enkel in die chat of telefonisch maar ook via email in een bevestings overeenkomst.

Houd er rekening mee dat Edwin gelijk krijgt. Ik zie dat je telefonie afneemt daar zal je ook extra voor gaan betalen zoals je in het overzicht van Nick kan zien. Als je het niet specifiek noemt raak je dat ook nog kwijt.

 

 

 

Beste allemaal,

We zijn eruit. Per saldo ben ik de komende 2 jaar gemiddeld 86.28 per maand kwijt en heb ik wat ik wil.

 

Reputatie 7
Badge +17

@GerardAlmere Victory is yours! Zo zien we maar weer, de aanhouder wint. Fijn dat je er een oplossing gevonden is. Als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden. :wink:

Reageer