Kadootje Van KPN

Kadootje van KPN: januari 2022

  • 4 January 2022
  • 6 reacties
  • 979 keer bekeken
Kadootje van KPN: januari 2022
Reputatie 7
Badge +17

We zijn blij met al onze klanten. Daarom krijg je van ons iets extra’s. Het hele jaar door! Januari staat in het teken van oud en nieuw. Daarom blikken we terug op de hoogtepunten van onze kadootjes in 2021. Grijp je laatste kans om de kadootjes van 2021 op te halen.

 

Hoogtepunten van KPN kadootjes 2021

De kunstschatten van het Rijksmuseum

Samen met het Rijksmuseum willen we de kunstschatten die daar te zien zijn voor zoveel mogelijk klanten toegankelijk maken. Bekijk de hoogtepunten van de livetours in 2021 op kpn.com/kadootje.

 

Kookworkshop duurzaam koken

Pierre Wind kookt samen met jou 3 bijzondere recepten. Aan de hand deze recepten leer je hoe je van restjes koffie, watermeloen en banaan iets lekkers maakt.

 

Exclusief concert van BLØF

Speciaal voor onze klanten gaven we een exclusief concert van BLØF. Het concert had uiteindelijk geen publiek, maar kijkers waren er wel! Bekijk het interview dat de band gaf voor het concert op kpn.com/kadootje.

 

Trainen als Oranje

Als het netwerk van Oranje boden we afgelopen jaar 8 afleveringen aan van ‘Trainen als Oranje’. Daarin leer je onder andere aanvallen, verdedigen en keepen als Oranje.

 

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van 2021? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier straks ook de kadootjes van 2022.

 

Nieuwsbrief

Wil je ook in 2022 geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

 

Verschillendebrowsers en devices geprobeerd.

 

Reputatie 7
Badge +22

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

 

Verschillendebrowsers en devices geprobeerd.

 

Bij mij geeft ie dit ook weer @Denise_.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Dikkedikkie reist en @Dennis Schreve, dat ziet er niet uit zoals het hoort. Kunnen jullie voor me toelichten op welke link en na welke stap (of stappen) jullie deze melding te zien krijgen? 

Reputatie 4
Badge +1

Dag alexandra,

 

Dit issue is al vaker voorbij gekomen op het forum.

Dus dit is niets nieuws. Om nou in elk topic het zelfde te gaan vragen.....

Reputatie 7
Badge +22

@Alexandra het is de link waar het over Bløf gaat, maar link doet het weer. Alleen daarna kun je verder niks, oftewel je kunt niks kiezen. 😉

Reputatie 7
Badge +19

@Dikkedikkie reist De oorzaak van zo'n foutmelding is niet altijd hetzelfde. Daarnaast probeerde ik de links en zag ik de foutmelding niet, maar ik begrijp van Dennis dat ‘ie al verdwenen is. We ontkomen er daarom niet aan om controlevragen te stellen om de situatie helder te hebben :wink:

@Dennis Schreve Dankje! Vandaar dat ik de foutmelding niet kon vinden. Als je de link aanklikt moet je gewoonlijk eerst inloggen, gebeurt dat bij jou ook? Overigens vermoed ik dat ik al weet waarom je bovenstaande opties niet meer ziet staan. Dit zijn de kadootjes van januari, en het is intussen februari 🙂 deze zijn afgelopen. Er verschijnt snel meer informatie op ons forum over het kadootje van februari.