Beantwoord

Kan de KPN de automatische chatbot en het telefonische menu uitzetten?

  • 10 September 2023
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

De chatbot en geautomatiseerde beantwoording van de telefoon. Werkt niet. Zorgt voor enorme ergernis. Helaas kan ik uit ervaring spreken dat het bij geen enkele organisatie werkt.

Het komt de klant tevredenheid ten goede om gewoon te zeggen dat de klantenservice telefonische alleen op bepaalde tijden beschikbaar is en dan een helder telefoon nummer te plaatsen en te verwijzen naar een heldere website. In plaats van eindeloos de verkeerde onderwerpen en antwoorden voorgeschoteld te krijgen door een systeem dat niet goed werkt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 14 September 2023, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @M.P.G. en welkom op het forum! 

Begrijpelijk dat je je hieraan ergert. Uitzetten kan helaas niet, maar je kunt ons ook via Facebook, Twitter en hier op het forum bereiken. 🙂

Telefonisch kun je ons bereiken via 0800-0402, doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar. Spreek dan in dat je een storing hebt en dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. 
Het helpt ook om te bellen met het 06-nummer dat bij ons bekend is. Ook dat zorgt ervoor dat de ‘robot’ zo snel mogelijk de informatie op kan vragen. 

Hopelijk lukt het zo om sneller contact te krijgen! Mocht je nu nog niet geholpen zijn met de vraag die je had, waar je voor belde, laat het hier dan gerust weten.Â