Beantwoord

Kan geen wijzigingen meer doen via MijnKPN

  • 30 January 2021
  • 49 reacties
  • 680 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb sinds een maand problemen met producten toevoegen en verwijderen via MijnKPN.

 

Ik wil dus het pluspakket verwijderen, maar krijg al een maand de melding dat er een technische storing is.

Afgelopen maandag heb ik met de helpdesk gebeld, en ook hij kon geen wijzigingen aanbrengen in mijn producten. Nadat hij dit een paar keer had geprobeerd besloot hij een ticket aan te maken en mij binnen een paar dagen terug te bellen.

 

Gisteren kreeg ik ineens een SMS dat mijn combinatievoordelen waren vervallen (waarom?), maar verder kan ik nog steeds niets wijzigen in MijnKPN. Vanaf volgende maand betaal ik dus 15 euro meer dan nodig is…

Ook ben ik niet teruggebeld door die helpdeskmedewerker.

 

Wat is er aan de hand? Dit begint aardig vervelend te worden...

icon

Beste antwoord door Richub 17 April 2021, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

49 reacties

Reputatie 1

Vandaag (zaterdag 17 april) probeerde ik weer eens om dat pluspakket te verwijderen en voila: Het lukte.

 

Blijkbaar is de bug opgelost, maar ik heb geen mail of ander bericht hierover gehad.

Nouja, het is gefixt, denk ik dan maar. :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +30

Ik had er ook nog geen terugkoppeling op gehad, @Richub! Fijn dat het opgelost is nu! 

Gelukkig maar! Heel fijn dat je het even liet weten nog!

En het werkt niet meer.

Spotify account veranderen lukt niet, krijg wel de mail dat de wijzigingen worden verwerkt maar er gebeurt niks.

In mijn kpn kan ik nu ook niks meer wijzigen.

 

@Marcia_  ik had hier een reactie neergezet en die is verplaatst naar een topic over Spotify?

Ik wilde Spotify aanpassen en kijk nu alweer dagen naar het bericht in mijn  kpn dat ik tijdelijk geen aanpassingen kan doen.

Vrijdag 2x gebeld, er was een storing en men kon het niet duidelijk krijgen.

Graag zsm een oplossing.

Reputatie 7
Badge +30

Weer teruggeplaatst hoor! Ik was een paar dagen afwezig en ik weet eigenlijk niet of ik zelf zo aan weekend toe was dat ik het verkeerd gedaan heb of dat mijn collega vond dat het in het Spotify topic hoorde. Er heeft recent een wijziging plaatsgevonden in het aanvragen/gebruiken van Spotify via KPN. En daar was gisteren (eergisteren?) een storing mee. Maar dat moet nu wel verholpen zijn. Wil je eens kijken of het nu wel weer lukt wat je wilde doen? Zo niet, hoor ik het graag. 

Weer teruggeplaatst hoor! Ik was een paar dagen afwezig en ik weet eigenlijk niet of ik zelf zo aan weekend toe was dat ik het verkeerd gedaan heb of dat mijn collega vond dat het in het Spotify topic hoorde. Er heeft recent een wijziging plaatsgevonden in het aanvragen/gebruiken van Spotify via KPN. En daar was gisteren (eergisteren?) een storing mee. Maar dat moet nu wel verholpen zijn. Wil je eens kijken of het nu wel weer lukt wat je wilde doen? Zo niet, hoor ik het graag. 

Het werkt nog steeds niet.

Ik kan niks wijzigen in mijn kpn.

De overzicht pagina laad wel de facturen, de info aan de linkerzijde blijft laden.

Er staat weer de melding uw wijziging wordt verwerkt op de producten pagina. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er nog een order open staat op jouw klantnummer. Daarom kan er niets gewijzigd worden. Ik ga dit intern weer uit laten zoeken. Dat kan even duren:tired_face: . Ik kom erop terug!

Ik zie dat er nog een order open staat op jouw klantnummer. Daarom kan er niets gewijzigd worden. Ik ga dit intern weer uit laten zoeken. Dat kan even duren:tired_face: . Ik kom erop terug!

Fijn, dank je wel.

Reputatie 7
Badge +30

Ik wilde even laten weten dat ik al een tijdje geleden de bevestiging heb gekregen dat er naar gekeken gaat worden. Maar door een verstoring aan onze kant lijkt de openstaande order nog steeds niet te willen sluiten. We ‘bewaken’ dit, maar vooralsnog is het niet helemaal duidelijk wanneer dit opgelost gaat zijn, @Edsandje. Excuses voor het ongemak!

@Marcia_  wat is de verwachting?

Ik moet nu voor elke wijziging bellen en sta nu weer in de wacht.

Het wordt een beetje vervelend zo.

@Marcia_  wat is de verwachting?

Ik moet nu voor elke wijziging bellen en sta nu weer in de wacht.

Het wordt een beetje vervelend zo.

Volgens de medewerker kan ik pas na een maand iets wijzigen?

Is deze storing wel bekend bij de helpdesk?

Doorzetten naar backoffice of 2e lijn kon ook niet, vorige keer wel en die medewerker kon alles aan en uit zetten.

Jullie kunnen toch wel mijn storing historie zien en wat er toen voor actie is gedaan?

Heel slecht dit. (en dan heb ik het ook over de wachtmuziek) 

Reputatie 7
Badge +30

@Edsandje ik zie dat de collega die je vanmiddag gesproken heeft inderdaad de betreffende backoffice aangestuurd heeft. Wat de reden is dat de andere collega dat niet gedaan heeft, is mij helaas niet bekend :-(. Ik heb laatst nog gevraagd hoe het ervoor staat met het ticket dat ik aangemaakt had, maar tot dusver nog geen inhoudelijke terugkoppeling helaas. Ik heb het inmiddels ook op een andere manier intern aangekaart: het zou gewoon niet zo lang moeten duren natuurlijk. Mijn excuses!

@Edsandje ik zie dat de collega die je vanmiddag gesproken heeft inderdaad de betreffende backoffice aangestuurd heeft. Wat de reden is dat de andere collega dat niet gedaan heeft, is mij helaas niet bekend :-(. Ik heb laatst nog gevraagd hoe het ervoor staat met het ticket dat ik aangemaakt had, maar tot dusver nog geen inhoudelijke terugkoppeling helaas. Ik heb het inmiddels ook op een andere manier intern aangekaart: het zou gewoon niet zo lang moeten duren natuurlijk. Mijn excuses!

Dank je wel voor je antwoord.

De laatste medewerker was gelukkig iets doortastender.

Ik begrijp de medewerker ervoor ook niet, jullie kunnen toch terugkijken naar de eerdere storingsmeldingen.

Dat het lang kan duren heb ik nog wel begrip voor, de feedback naar de klant zou wel beter kunnen/moeten.

@Edsandje ik zie dat de collega die je vanmiddag gesproken heeft inderdaad de betreffende backoffice aangestuurd heeft. Wat de reden is dat de andere collega dat niet gedaan heeft, is mij helaas niet bekend :-(. Ik heb laatst nog gevraagd hoe het ervoor staat met het ticket dat ik aangemaakt had, maar tot dusver nog geen inhoudelijke terugkoppeling helaas. Ik heb het inmiddels ook op een andere manier intern aangekaart: het zou gewoon niet zo lang moeten duren natuurlijk. Mijn excuses!

5-6 Weer ruim 2 weken verder en gisteren kon ik espn eindelijk uitzetten.

Geen bericht van kpn, geen mail, telefoontje of bericht hier dat het weer werkt.

Er zou ook een compensatie plaatsvinden ook daar niks over gehoord.

Overigens werkt de overzicht pagina in mijn kpn nog steeds niet goed, die blijft laden.

Reputatie 7
Badge +30

5-6 Weer ruim 2 weken verder en gisteren kon ik espn eindelijk uitzetten.

Geen bericht van kpn, geen mail, telefoontje of bericht hier dat het weer werkt.

Er zou ook een compensatie plaatsvinden ook daar niks over gehoord.

Fijn dat het wel weer gelukt is nu! Vwb compensatie: het gaat om 2 maanden pluspakket en 1 maand ESPN? 

Overigens werkt de overzicht pagina in mijn kpn nog steeds niet goed, die blijft laden.

Ik ben er inmiddels achter dat dit ook met het volgende te maken kan hebben: je hebt geen mobiele diensten gekoppeld aan jouw MijnKPN en dat blijft dan laden. Wij hebben intern doorgegeven dat dit niet de meest handige manier is om dat te weergeven, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit bij jou ook het geval is. Via ‘producten’ zou je alsnog jouw diensten in moeten kunnen zien. 

5-6 Weer ruim 2 weken verder en gisteren kon ik espn eindelijk uitzetten.

Geen bericht van kpn, geen mail, telefoontje of bericht hier dat het weer werkt.

Er zou ook een compensatie plaatsvinden ook daar niks over gehoord.

Fijn dat het wel weer gelukt is nu! Vwb compensatie: het gaat om 2 maanden pluspakket en 1 maand ESPN? 

Overigens werkt de overzicht pagina in mijn kpn nog steeds niet goed, die blijft laden.

Ik ben er inmiddels achter dat dit ook met het volgende te maken kan hebben: je hebt geen mobiele diensten gekoppeld aan jouw MijnKPN en dat blijft dan laden. Wij hebben intern doorgegeven dat dit niet de meest handige manier is om dat te weergeven, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit bij jou ook het geval is. Via ‘producten’ zou je alsnog jouw diensten in moeten kunnen zien. 

Het is dat ik het toevallig probeer.

Hebben jullie de afdeling communicatie opgeheven? 

Laatste keer dat ik contact had met een medewerker weer het beloofde u wordt gebeld, zijn jullie mijn nummer kwijt?

Laat iemand van kpn mij eens bellen en een goede aanbieding doen.

Mijn contract is al enige tijd afgelopen dus er zal vast wel wat te regelen zijn.

 

Wat betreft de overzichtpagina, zou kunnen, weet niet meer hoe dat er vroeger uitzag.

Ik weet bijna wel zeker dat er niets aan de linkerzijde bleef laden en rechts de laatste facturen staan.

En ik inderdaad geen mobiele diensten bij kpn.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb zo'n vermoeden dat mijn collega nog wacht op de terugkoppeling dat het opgelost is. De voorlaatste keer dat jij aangaf dat het werkte, had ik ook geen bericht gekregen, hoewel ik het uit had laten zoeken. Toen bleek jouw probleem ook bij meerdere klanten te spelen en is dat uiteindelijk met een algemene oplossing opgelost. Daar heb ik toen geen terugkoppeling van gehad. En jij dus geen reactie van mij. Ik praat het absoluut niet goed, want dit is gewoon heel lelijk hoe het allemaal gaat:disappointed_relieved:

 

Aanbiedingen om te verlengen hebben we al een poos niet meer voor vaste diensten. Momenteel krijgen alleen nieuwe klanten een welkomstaanbieding. Het kan natuurlijk wel zijn dat een ander abonnement beter bij je past. Mocht je willen dat een collega meekijkt, dan kan je het beste even zelf bellen met 0800-0402. 

 

Dan zal dat inderdaad het probleem zijn: een visueel misverstand, laat ik het daar op houden. Wij hebben intern doorgegeven dat klanten dit verwarrend vinden en ik hoop eigenlijk dat het op korte termijn aangepast wordt. 

 

Voor wat betreft de tegemoetkoming:  klopte mijn redenatie voor wat betreft het pluspakket en ESPN? Dan maak ik dat voor je in orde. 

Ik heb zo'n vermoeden dat mijn collega nog wacht op de terugkoppeling dat het opgelost is. De voorlaatste keer dat jij aangaf dat het werkte, had ik ook geen bericht gekregen, hoewel ik het uit had laten zoeken. Toen bleek jouw probleem ook bij meerdere klanten te spelen en is dat uiteindelijk met een algemene oplossing opgelost. Daar heb ik toen geen terugkoppeling van gehad. En jij dus geen reactie van mij. Ik praat het absoluut niet goed, want dit is gewoon heel lelijk hoe het allemaal gaat:disappointed_relieved:

 

Aanbiedingen om te verlengen hebben we al een poos niet meer voor vaste diensten. Momenteel krijgen alleen nieuwe klanten een welkomstaanbieding. Het kan natuurlijk wel zijn dat een ander abonnement beter bij je past. Mocht je willen dat een collega meekijkt, dan kan je het beste even zelf bellen met 0800-0402. 

 

Dan zal dat inderdaad het probleem zijn: een visueel misverstand, laat ik het daar op houden. Wij hebben intern doorgegeven dat klanten dit verwarrend vinden en ik hoop eigenlijk dat het op korte termijn aangepast wordt. 

 

Voor wat betreft de tegemoetkoming:  klopte mijn redenatie voor wat betreft het pluspakket en ESPN? Dan maak ik dat voor je in orde. 

Intern is de communicatie dus net zo beroerd.

Slechte zaak, vroeger verleende kpn nog wel service en stond de klant meer centraal.

Voor vaste klanten wordt niks meer gedaan, maak die tegemoetkoming (diensten die ik niet meer wilde maar wel voor betaalde) maar in orde. Vroeger kreeg je nog wel eens een extraatje voor het ongemak.

Misschien is het na 5 jaar wel tijd voor wat anders. 

Voor wat betreft de tegemoetkoming:  klopte mijn redenatie voor wat betreft het pluspakket en ESPN? Dan maak ik dat voor je in orde. 

@Marcia_ Ik heb nu op de factuur een maand espn terug gekregen.

Was dit de tegemoetkoming? En sigaar uit eigen doos?

Reputatie 7
Badge +30

Nee, dat was gewoon de terugbetaling vanuit het opheffen van ESPN. Ik had nog geen bevestiging gekregen vanuit jou dat 2 maanden Pluspakket en 1 maand ESPN vergoed moet worden, dus ik heb nog niets gecrediteerd. Als dit inderdaad juist is, laat het dan even weten: dan zet ik het er alsnog in. 

Nee, dat was gewoon de terugbetaling vanuit het opheffen van ESPN. Ik had nog geen bevestiging gekregen vanuit jou dat 2 maanden Pluspakket en 1 maand ESPN vergoed moet worden, dus ik heb nog niets gecrediteerd. Als dit inderdaad juist is, laat het dan even weten: dan zet ik het er alsnog in. 

Oh, bij deze dan.

Reputatie 7
Badge +30

Check. Ik heb de kosten vergoed en die zullen dus op de volgende factuur in mindering gebracht worden!

Middels een jaar na dato is het nog steeds onmogelijk om een extra zenderpakket erbij te zetten.

Heb een uur geleden een pakket besteld via de website van KPN , als ik er nog een wil bestellen kan ik niks doen omdat er nog lopende bestellingen openstaan, en als ik in het overzicht van bestellingen kijk, dan wordt er niks gevonden.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @TommyWeer, welkom! Er was gisteren een storing met het aanvragen van zenderpakketten. Deze verstoring is inmiddels verholpen. Excuses voor het ongemak!