Beantwoord

Kan niet meer inloggen op homepage met Filezilla "Fatale fout: Kan niet verbinden met server”.

  • 12 January 2023
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik verander mijn homepage niet regelmatig, maar kan er nu niet meer bij met FileZilla.

Ik probeer in te loggen met dezelfde gebruikersgegevens die wel werken voor mijn webmail, maar krijg de foutmelding "530 User cannot log in. Fatale fout: Kan niet verbinden met server”.

Ik kan mijn homepage nog wel gewoon zien via mijn browser.

Ik zou graag willen weten hoe kan dat opgelost kan worden?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 January 2023, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @EeBb, ik lees dat het niet lukt om in te loggen op jouw homepage. Aangezien je aangeeft dat je homepage nog bestaat, hoor je er ook op te kunnen inloggen. 

Door drukte zijn we niet eerder bij je topic aangekomen. Ik hoop dat je intussen verder  gekomen bent. Zo niet, controleer dan de instellingen van FileZilla. Mogelijk staat daar iets niet goed, waardoor 't niet lukt. De juiste servergegevens zijn: ftp://home.kpn.nl met poort 21.

Dag Alexandra,

Dank voor je antwoord. Dat waren ook de instellingen die ik gebruik.

Ik heb het net nog eens geprobeerd en nu gaat het wel goed. Iets tijdelijks?

Hoe dan ook, dank dat het nu weer werkt.

Reputatie 7
Badge +19

@EeBb Daar lijkt het dan wel op inderdaad. Fijn dat 't weer werkt! En anders weet je ons op het forum te vinden.