Beantwoord

Kan sinds gisteren mijn XS4ALL homepage niet meer updaten

  • 23 November 2022
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Sinds gisteren valt me op dat ik wel HTML-bestanden naar de server kan uploaden met FIleZilla, maar in de browser zie je geen wijzigingen, bijv. tekst TEST toegevoegd lokaal, niet te zien op de server. Als ik 'n nieuw HTML-bestand upload of 'n bestandsnaam wijzig toont de browser de foutmelding “The requested URL was not found on this server”. In FileZilla wordt wel de juiste datum getoond van 'n bestand op de server, bestandsgrootte oké, de bestandsrechten zijn ook niet gewijzigd, F5 om het scherm te verversen werkt ook normaal, Het maakt niet uit welke browser ik gebruik; Chorme, Edge, Firefox.

  1. Hebben meer mensen hier last van?
  1. Waar kan ik zien hoeveel homepageruimte ik in beslag neem en hoeveel gratis ruimte max hoort bij m'n KPN-abo, voorheen XS4ALL? 
icon

Beste antwoord door Pauline Berens 30 November 2022, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Het gaat om het updaten van deze webpagina over projectvoortgang. Laatste update was 19-11.

https://fjmblom.home.xs4all.nl/ouders-onbekend.html

 

In Filezilla lees ik: 339 bestanden en 15 mappen geselecteerd, totale grootte 152 MB. 4 Mappen met afbeeldingen bevatten alleen al resp. 899 MB, 268 MB, 761 MB en 8 MB, 1 map met PDF's 256 MB. Zou handig zijn als ik ergens het totale aantal MB's van m'n homepage op de server zou kunnen zien. Zien jullie dat ergens in Filezilla? Of misschien in je KPN-account voorheen XS4ALL? Ben bezig met 'n bidprentjesproject, dus het is de bedoeling dat  er nog veel gescande bidprentjes bij komen.

Ook nieuwe versie installeren van FileZilla helpt niet...

Het probleem ziet er uit alsof de webpagina niet ververst wordt, uit de cache gehaald, maar SHIFT-Refresh in de browser en cache vd browser leeggooien helpen niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pauline Berens, welkom op ons forum!
Zoals je het beschrijft klinkt het alsof er simpelweg geen ruimte meer is op je homepage, de maximale ruimte is namelijk 200MB.
In de meeste gevallen is het eigenlijk ook gewoon handiger je homepage onder te brengen bij een apart webhosting bedrijf

Hoi Thomas, bedankt voor je reactie. Voor klanten van XS4ALL die overgenomen zijn door KPN zal toch 'n aparte regeling getroffen zijn? 200MB Is bijna niks als je al 15 jaar gewend bent aan gratis hoempageruimte?! Waar staat expliciet dat die 200 MB ook geldt voor voormalige XS4ALL-klanten?

Weet je hoe je in FileZilla kunt zien hoeveel ruimte je gebruikt, zonder aparte mappen handmatig te totaliseren? 

Inmiddels m'n probleem ook gemeld bij de XS4ALL-helpdesk en verwezen naar dit forum-item, wachttijd 5 werkdagen, die zijn nog niet voorbij, dus ik houd de moed er in.

Wel 'n mail van KPN/XS4ALL ontvangen met de vraag of we de gratis website wilden houden. Als je dat niet wilde zou de site 18 december offline gaan. Dat lijkt hier niet het geval. We hebben natuurlijk aangegeven dat we de site graag wilden houden.

Reputatie 7
Badge +20

Ohh excuses daar had ik even overheen gelezen, Bij XS44all abonnementen zit allemaal net even anders inderdaad, dan heb ik niet direct een verklaring.

Ik denk dat je hierover het beste even contact op kunt nemen met de XS4all klantenservice op 0203987666 bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

 

Ik heb hier wel nog een paar relevante topics over!

 

Bedankt voor de tip Thomas. Terwijl ik aan de lijn hing met XS4ALL klantenservice en wachtte totdat de medewerker terugkeerde van overleg met 'n collega testte ik nog even om te kunnen laten zien wat precies het probleem was en wat denk je? Probleem opgelost! Waardoor het 1 week niet werkte is 'n raadsel, maar allez, snel verder:-)