Beantwoord

KPN - Spotify factuurdatum 1-1-1970. Ben ik de enige?

  • 16 June 2023
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb in mijn KPN abbonement Spotify family. In de app (zie foto) krijg ik bij mijn "volgende factuurdatum" 1-1-1970 te zien.

Zijn er meer mensen die dit herkennen? En zo ja, waarom krijg ik dit zo te zien? Spotify verschijnt op mijn maandelijkse tv/internet factuur.

 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 18 June 2023, 21:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Soms spookt het bij Kpn. Zolang je maar niet teveel betaald en Spotify het blijft doen is er niet zo veel aan de hand.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MrJoy,

Ik moet bekennen dat ik deze nog niet eerder voorbij heb zien komen 🤔 Wat me opvalt: bovenaan staat dat het gaat om een premium individual abonnement, terwijl je aangeeft dat je Spotify Family hebt. Kan zijn dat het daar iets mee te maken heeft, aangezien Spotify Premium niet meer actief hoort te zijn als je over gegaan bent naar Spotify Family!

Reputatie 5
Badge +2

Dag @MrJoy en @Maja_ ,

Ik weet niets van Spotify, maar denk dat de getoonde app gebruikt maakt van de Unix-timestamp, hetgeen domweg een getal, zijnde het aantal secondes sinds 01-01-1970 0.00 uur UTC vertegenwoordigt. In dit geval ontbreekt kennelijk die timestamp (dus waarde $NULL$), vandaar de getoonde datum 01-01-1970.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, vandaar dat de datum 01-01-1970 op wel meer plaatsen te vinden is, bedankt voor de info hierover @Dicksooo!