Beantwoord

KPN veilig

  • 30 March 2021
  • 12 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik kan KPN veilig niet aanzetten in mijn KPN app, het staat niet tussen de opties, terwijl ik altijd KPN veilig heb gehad. Ik heb wel een nieuw mobiel maar het abonnement is hetzelfde. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

icon

Beste antwoord door AnnemiekeS 30 March 2021, 23:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @AnnemiekeS ,

Lukt het niet via Veilig internetten installeer gratis KPN Veilig | KPN ?

Groet Bart

 

Nee, ik heb KPN veilig geïnstalleerd maar ik kan het niet activeren. Dat moet in Mijn KPN maar ik kan die optie niet vinden.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @AnnemiekeS ,

Kun je de licenties zien in https://veilig.kpn.com/ ?

Groet Bart

Nee ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot KPN veilig en anders aan moet zetten in Mijn KPN.

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @AnnemiekeS ,

Op de factuur staat onder "Gratis producten" KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) ?

Groet Bart

Ja dat klopt maar ik vind dat niet terug in mijn KPN.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @AnnemiekeS ,

Is dan in MijnKPN een ander product gekoppeld? . Dan kun je daar het juiste koppelen.

Groet Bart

Nee alleen mijn mobiel is gekoppeld.

 

Krijg dit scherm en verder kom ik niet.

Het is gelukt! Het probleem was dat de licentie nog voor mijn oude mobiel was. Kon nu wel in één keer in een scherm waar ik dit aan kon passen.Â