Beantwoord

KPN Veilig browser vergelijkbaar met de Brave browser?

  • 3 May 2023
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Ik heb nu op android de Brave browser. Deze heeft ook een adblocker en anti tracking functies. Heeft de veilige browser van kpn dit ook? Is het verstandig om over te stappen of kan ik beter Brave houden?

 

Alvast bedankt voor de reacties!

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 May 2023, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Keesboor ,

Kies vooral de browser die jij zelf prettig vindt werken. De browser “Veilige browser van KPN” bestaat niet. 
 

Waarschijnlijk bedoel je het programma KPN Veilig waarmee je volgens KPN veilig op het internet kunt surfen. Als je geen gekke illegale websites bezoek en niet zomaar op toegestuurde linkjes klikt, dan heb je bij normaal internetgedrag eigenlijk geen KPN Veilig nodig. Maar het staat je uiteraard vrij om KPN Veilig wel op je apparaten te installeren. 
 

KPN Veilig heeft standaard geen Ad-Blocker of Anti-Tracking. Op mijn Apple-apparatuur regelt Apple de anti-tracking. Want Apple en Android hebben zelf ook een pakket aan beschermingsmaatregelen mits je alle beveiligingsupdates uitvoert.