Beantwoord

KPN veilig naam en foto in profiel toevoegen lukt niet

  • 30 August 2019
  • 32 reacties
  • 876 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Ook ik kom van XS4All en ben op de KPN site op zoek naar een oplossing voor dit amateuristische gedoe. Bij XS4All was je standaardnaam in ieder geval nog gewoon ‘XS4All-klant’. Niet dat het me zo dwarszit de Beste genoemd te worden, maar dat je na 2 jaar klachten nog steeds niet eens normaal je gebruikersnaam en profielfoto kan aanpassen op een app van KPN is echt te triest voor woorden. Als dit is hoe KPN met zijn klanten omgaat, is overstappen naar de nieuwe provider van de mensen achter XS4All (Freedom Internet) misschien toch een beter idee.

Misschien als binnenkort alle bij XS4ALL naar KPN overgestapte klanten “Beste” heten, dat er dan bij KPN iemand wakker wordt. Vermoedelijk niet. Ben zelf ook al geruime tijd klant bij Freedom. Eerst even de gedwongen migratie van XS4ALL naar KPN afwachten, daarna kan rustig overstappen naar een kwaliteitsprovider altijd nog. 

Alle KPN-klanten worden nujook al ‘Beste’ genoemd, er is dus niets nieuws onder de zon.

 

Ben onaangenaam verrast door de wijze waarop KPN nu XS4all laat verdwijnen. Hoop gedoe om e.e.a rond te krijgen met gebruikersnamen en wachtwoorden. Installeren “KPN veilig” ging met veel moeite gepaard. Uiteindelijk gelukt via een toegezonden link. Maar dat nog steeds “Beste” als aanhef staat…….. Geeft geen hoop voor de toekomst. Ga vast maar eens zoeken naar alternatieven.

Tsja, ook ik was xs4all klant, dat KPN veilig is ook fsecure dus dat vind ik wel fijn, maar dat Beste staat erg raar, ik dacht eerst dat ik een fout had gemaakt met installeren. En inderdaad erg triest dat dit dus al meer dan 2 jaar speelt. XS4all had ook een veel mooiere mijn xs4all. Ook de wifimanager geïnstalleerd, blijkt niet te werken met de fritzbox, waarom wordt het je dan aangeraden. Jammer deze gedwongen overstap.

Maar goed ik bekijk het positief, eerdere dag de Beste genoemd worden ! :)

Ik ben ook na 28 jaar!(1994 -2022) XS4ALL klant nu - niet geheel vrijwillig - ‘overgekomen’ naar 100% KPN. Liep tegen datzelfde knullige probleem aan van "Beste” als profielnaam niet kunnen wijzigen.
Dan twijfel ik in eerste instantie altijd aan mijn eigen vermogen - maar nee: de KPN-developers 'denken’ hier al meer dan twee jaar over na 🥱.
Nou ja, die zijn dan vast met écht belangrijke dingen bezig 😃
Hoef ik in elk geval niet verder te zoeken ...

Kom op KPN laat nu even zien dat jullie inderdaad BETER zijn dan de BESTE internet provider van Nederland (je weet wel, jullie lieftallige dochter met de naam XS4all).

Met zoveel meldingen in een paar weken tijd moet het toch lukken dit onder de aandacht te brengen van de persoon die hiervoor eindverantwoordelijk is (met escalatie telefoontje naar zijn/haar baas). Als je al niet in staat bent om zo'n knullige fout 2 jaar lang geen prioriteit te geven, dan belooft dat niet veel goeds voor ons omdat we hoge kwaliteit verwachten van de ALLERBESTE provider. Bij een professionele organisate als XS4all had het team waarschijnlijk zelf al de verantwoordelijkheid genomen om de gemaakte vergissing direct te herstellen alleen al om te voorkomen dat nog meer klanten hier melding van gaan maken.

Hoeveel dure helpdesk telefoontjes van klanten zijn er nodig om dit in de top 10 van meest gehoorde klachten te laten komen zodat het daarna wel boven aan de wensenlijst mag staan? ;-)

Reputatie 1
Badge

Tja, dat krijg je als er geen geld mee verdient kan worden…. Kom op KPN laat eens zien dat je wel service biedt!!