Beantwoord

Netflix nooit aangevraagd en wordt niet beëindigd

  • 31 August 2020
  • 28 reacties
  • 394 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

bij mij hetzelfde verhaal als bij Elvis 100: op 20-10-2019 al bevestigingsmail gehad  dat ik KPN heb gemachtigd om de kosten van Netflix via de KPN factuur te innen.

Zelf nooit een account aangemaakt of aangevraagd via KPN. Wel op 26-11 mail gehad dat het stopgezet zou worden, maar is nooit gebeurd. Netflix meerdere malen gebeld, en zij kunnen geen account op mijn mailadressen vinden. Laatste periode weer meerdere malen proberen stop te zetten maar niets lukt, echt belachelijk.

Ik heb ook nooit van Netflix een mail gehad  ter bevestiging dat ik een abonnement zou hebben afgesloten.  Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ben inmiddels zover dat ik alles zou willen opzeggen bij KPN.  De emailadressen zouden pas gehackt zijn half dit jaar, en mijn Netflix geschiedenis gaat terug tot november vorig jaar dus bij mij zou geen fraude gepleegd kunnen zijn.

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

icon

Beste antwoord door Nickill88 12 September 2020, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn om te horen dat het probleem nu is opgelost en dat de oorzaak is gevonden, @Nickill88 

Blijft overeind dat je er wat mij betreft vanuit mocht gaan dat het één en ander op 26 november 2019 zou zijn beëindigd. Dat is niet gebeurd en dat had wel gemoeten. Ik ga er daarom voor zorgen dat je die kosten (10 maanden, van november 2019 t/m nu) terugkrijgt.  

 

Wjb ,zoals beloofd hierbij een reactie nav het 4maand durende conflict mbt ongevraagd Netflix account. Op de laatste factuur heeft eindelijk correctie plaatsgevonden en ook al kloppen de gegevens nog niet helemaal 100% op de factuur wil ik graag aangeven dat eindelijk verantwoordelijkheid genomen is door KPN en  dat ik het hierbij ga laten en mn opzegging geannuleerd heb zodat KPN een faire chance krijgt om het vertrouwen terug te gaan winnen. Bedankt voor je inzet en hopelijk permanente oplossing voor dit probleem. Vr.gr.nomorenetflix.

Badge

Hallo, 

WIJ HEBBEN precies hetzelfde probleem, al sinds juni j.l.

Inmiddels wel 2x een bedrag teruggekregen van KPN, zij hebben dit dus wel degelijk in de hand, want bij rekening van €13,99 hebben we niet betaald en daar kwam meteen een herinnering van KPN van…

Inmiddels heb ik Radar ingeschakeld, omdat we het dus helemaal zat zijn, dat het niet opgelost wordt, en zij gaan het voor ons uitzoeken. Ik heb al mijn correspondentie met KPN doorgemaild naar Radar en a.s woensdag zijn de opnames voor de uitzending...