Beantwoord

Nog altijd geen Homepod Mini ontvangen

  • 22 December 2022
  • 11 reacties
  • 70 keer bekeken

Heb 02 augustus IPhone 13 besteld, aanvraag formulieren homepod mini ingevuld..

Tot op heden niks ontvangen…

Kpn al 3x aan de lijn gehad... laatste x ruim een uur.…

Nog steeds geen duidelijkheid…

Klantenservice ver beneden peil😡

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 December 2022, 19:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @1970jos en welkom op het forum! Jeetje daar is al flink wat tijd overheen gegaan. 😕 

Voor de volledigheid, de actie ging als volgt: 

  • De actie loopt van 4 juli t/m 31 juli.
  • Aanvragen van HomePod Mini kan t/m 31 augustus 2022.
  • De HomePod Mini vraag je aan op actie.kpn.com/homepodmini

Als je dit hebt gedaan dan ontvang je een bevestiging met de track en trace. Als je die ook niet hebt gehad, dan lijkt de aanvraag niet goed voltooid te zijn of is hij niet goed doorlopen. 

Er is een aparte partij verantwoordelijk voor de levering van de Homepod, dat is Sidekix. Je kunt hen bereiken op 088 - 6237006, bereikbaar tussen 8:00 – 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur. Ik raad je aan om contact met hen op te nemen hierover. Hopelijk kunnen zij achterhalen wat er met de aanvraag is gebeurd. 

Hoi Sanne,

Heb de sidekiks aan de lijn gehad vorige week, veel bla bla, komt erop neer dat ik kpn weer moest bellen ivm ontbinding???

Kpn voor de zoveelste keer gebeld, weet niets van ontbinding of wat ook, ben gewoon aangesloten met actief abonnement.

Word gewoon van kastje naar muur gestuurd..

Voldoe aan alle voorwaarden, 

Ben zo klaar met kpn, 

Heb er gewoon recht op en je bereikt gewoon niks…

Heb nieuw mobiel abonnement voor m'n vrouw maar bij Vodafone afgesloten.

Nooit meer kpn voor mij…

Bedrijf lokt gewoon met mooie kado's en wat krijg je niks!!

Maar eens informeren wat juridisch mogelijk is.....

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je er klaar mee bent. Helemaal als je heen en weer verwezen wordt, niet de bedoeling. Heb je destijds wel een bevestiging ontvangen van dat de aanmelding binnen is gekomen, of iets van een e-mail die bevestigt dat je je hebt aangemeld voor de Homopod Mini actie? Zou je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen, ook met het 06-nummer waar het om gaat? Dan kan ik dit onderzoeken. 

Hoop op spoedige reactie...

Reputatie 7
Badge +17

Je forumprofiel is nog leeg, dus ik kan helaas nog niks inzien. Zou je die nog aan willen vullen en hier een seintje willen geven? 

Heb je destijds wel een bevestiging ontvangen van dat de aanmelding binnen is gekomen, of iets van een e-mail die bevestigt dat je je hebt aangemeld voor de Homopod Mini actie? 

Ook hier ben ik nog benieuwd naar. 

Hoi,

Dat je zoveel moeite moet doen om het cadeau te krijgen waar je recht op hebt!!!

Ben 5 maand verder en nog geen homepod!!

Maar wel herinnering van rekening sturen die al betaald is..…

Waardeloze service dit…

Heb 04-08-2022 bevestigings mail over de homepod gehad!!

Doe me mail adres en zal mail doorsturen

Reputatie 7
Badge +17

Je kunt ook een foto van de mail hier plaatsen, met eventuele privégegevens (e-mailadres, naam e.d.) weggepoetst. Daarnaast moet het forumprofiel ook nog ingevuld worden, zonder de gegevens daar kan ik niets opzoeken, uitzetten of inzien, dus zou je dit nog willen doen en hier een seintje willen geven als je dat gedaan hebt? 

Gegevens zo compleet?

Je kunt ook een foto van de mail hier plaatsen, met eventuele privégegevens (e-mailadres, naam e.d.) weggepoetst. Daarnaast moet het forumprofiel ook nog ingevuld worden, zonder de gegevens daar kan ik niets opzoeken, uitzetten of inzien, dus zou je dit nog willen doen en hier een seintje willen geven als je dat gedaan hebt? 

Goed zo?

Reputatie 7
Badge +17

Yes, dankjewel! Ik heb een klacht voor je aangemaakt hierover. Je ontvangt hier een bevestiging van per SMS en e-mail, en de klachtenafdeling neemt binnen 6 werkdagen contact met je op hierover. Hopelijk is er dan snel een oplossing. 🙂

Laat je weten hoe het is afgelopen? Ik ben benieuwd!