Beantwoord

Nog altijd geen track en trace voor televisie ontvangen

  • 6 January 2023
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Woensdag avond gebeld door kpn dat ik de volgende dag de code kreeg om de tv gevolgen zijn nu al 2 dagen veder en nog niets heb kon ook gemaild maar zo als verwacht geen reactie zal wel weer zoon lokkertje zijn 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door huistijger 8 January 2023, 06:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Woensdag avond gebeld door kpn dat ik de volgende dag de code kreeg om de tv gevolgen zijn nu al 2 dagen veder en nog niets heb kon ook gemaild maar zo als verwacht geen reactie zal wel weer zoon lokkertje zijn 

Zelf hier reageert kpn niet 

Oplichters zijn het 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @IlonkaKlaas 
Hou je  een beetje in, we gaan niet schelden dat is tegen de forumregels.
Daarbij is het forum geen chat zodat je direct antwoord krijgt, dat kan wel een paar dagen duren.
De KPN komt vanzelf weer op dit topic terug.
Het leveren van het welkomstcadeau wordt door een extern bedrijf uitgevoerd in dit geval dus Sidekix. zoals ik hierboven al schreef.
Het gaat allemaal goed komen, ook de KPN reageerd wel, maar dat gaat niet direct.
 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @IlonkaKlaas, welkom! Het klopt helemaal wat huistijger zegt. Je zou een mail moeten krijgen met daarin een track en trace. Heb je inmiddels de mail óf je televisie al ontvangen? Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau verwijs ik je door naar Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).