Beantwoord

Per ongeluk verkeerde e-mail adres gebruikt bij registratie Spotify

  • 5 August 2023
  • 8 reacties
  • 69 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een kpn mailadres  met:  @kpnmail.nl

nu heb ik per ongeluk in spotify @kpnmail.com ingevuld (stom)

nu ben ik mijn wachtwoord kwijt maar ik krijg nooit reactie in .com

hoe kan ik dat oplossen?

icon

Beste antwoord door wjb 5 August 2023, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Het is wel heel slordig van Spotify dat.er heen validatie van het e-mailadres zou plaatsvinden en dat een overeenkomst niet alleen tot stand zou kunnen komen na bevestiging via mail.

 

Wat bedoel je nu met "nu heb ik per ongeluk in spotify @kpnmail.com ingevuld"?

Probeer je in te loggen met .com of heb je dat abonnement afgesloten met een .com adres?

Reputatie 1

Ja per ongeluk met .com

maar nu kan ik het wel resetten met een nieuw wachtwoord maar dan moet ik het mailadres met .com invullen maar krijg dan van hun een nieuw wachtwoord aanvragen maar dat moeten ze sturen naar .com en daar krijg ik geen mail op

 

Reputatie 7

Ja per ongeluk met .com

Wat bedoel je hier nu toch mee?

Nogmaals:

Probeer je in te loggen met .com of heb je dat abonnement afgesloten met een .com adres?

 

Reputatie 1

Ja met @kpnmail.com

maar ik krijg géén mail op .com

dus kan ik ook niet nieuw wachtwoord aanvragen. Ik denk dat spotify het zelf voor mij moet corriceren in .nl

dat denk ik

Reputatie 7

Ja met @kpnmail.com

Een of vraag kan niet met ja of nee beantwoord worden dus nogmaals:

Probeer je in te loggen met een .com adres of heb je dat abonnement afgesloten met een .com adres?

En nu dus graag geen ja of nee maar

A) "Ik heb dat abonnement afgesloten met een .com adres".

B) "Ik probeer alleen in te loggen met dat .com adres".

C) "Ik heb dat abonnement afgesloten met een .com adres en ik probeer alleen in te loggen met dat .com adres".

Reputatie 1

A

Reputatie 7

Ik ben bang dat Spotify de enige partij is die dit kan oplossen.

Het blijkt inderdaad mogelijk om een Spotify account te registreren met een @kpnmail.com emailadres.

Dit is mijns inziens een duidelijke tekortkoming in de procedure van Spotify. Zij zouden zo'n account eigenlijk pas moeten activeren nadat het e-mailadres geverifieerd is.

 

Als je een Spotify free abonnement op dat kpnmail.com adres hebt staan, vergeet die dan en maak een nieuw Spotify account aan op jouw kpnmail.nl adres.

Als het een premium abonnement is dan hoop dat Spotify je kan helpen met het corrigeren van het emailadres.

Reputatie 1

Dank je wel