Beantwoord

Pluspakket, wel of niet 3 maanden gratis?

  • 9 May 2023
  • 12 reacties
  • 298 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik las dit artikel https://www.kpn.com/beleef/blog/entertainment-cadeau-of-korting.htm en daarom besloten om 3 maanden gratis een Plus abo af te sluiten.

In de bevestigingsmail zie ik nergens staan dat het de eerste 3 maanden gratis is. Er wordt gewoon 6,99 euro voor in rekening gebracht.

Kan iemand me uitleggen hoe het nu precies zit?

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 May 2023, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Carola49 ,

Heb je gebruik gemaakt van het persoonlijke aanbod in Mijn KPN? Want alleen dan krijg je het pluspakket gratis. De korting wordt dan op je factuur gecrediteerd. 
 

Stond er geen persoonlijk aanbod in Mijn KPN? Dan geen korting! 

 

 

Persoonlijk aanbod

De hele maand mei kan jij als klant van ons gebruikmaken van een persoonlijke aanbieding. Jouw persoonlijke aanbod staat voor je klaar in MijnKPN. Ga naar ‘aanbod’, kies ‘entertainment’ en daar vind je jouw aanbod. Maak je al gebruik van een dienst? Dan vind je deze niet terug in het aanbod.

De actieperiode (gratis of korting) gaat in op de dag dat je de dienst aanzet. Na afloop van de actie wordt de dienst omgezet in een (volledig) betaalde dienst. Je krijgt 2 weken van tevoren een mailtje met de waarschuwing dat de actie afloopt. Wil je de dienst uitzetten? Dan vertellen wij je natuurlijk hoe dat moet.

Dit is dé kans om een entertainmentdienst naar keuze uit te proberen! Ga naar MijnKPN voor jouw persoonlijke aanbod.

Enkele uren nadat ik het Plus pakket heb afgesloten, ontving ik wel de mail met een persoonlijk aanbod voor o.a. 3 maanden gratis Plus pakket. 

Het is mij nu dus nog steeds niet duidelijk of het wel of niet gratis is.

Zou fijn zijn als een moderator mij even duidelijkheid kan geven.

Reputatie 7
Badge +28

Dan heb je het nu niet via het persoonlijk aanbod afgesloten. Dus dan ook niet drie maanden gratis. 
 

Anders had je het inderdaad wel teruggezien in MijnKPN. 

Dan heb je het nu niet via het persoonlijk aanbod afgesloten. Dus dan ook niet drie maanden gratis. 
 

Anders had je het inderdaad wel teruggezien in MijnKPN. 

Nou dat weet ik niet zo net nog niet, want die 6,99 stond wel doorgestreept bij het afsluiten.

Annuleren kon ook niet meer, al had ik hem pas een paar uur eerder afgesloten. Ik blijf hopen dat de moderator er even naar wil kijken en het voor mij op kan lossen.

Ik zie trouwens in Mijn KPN dit staan.

 

Reputatie 7
Badge +13

@Carola49 Welkom op het forum! Ik snap dat dit dan vragen oproept. Als je het in de bevestiging hebt staan maar niet ontvangt in de praktijk dan zou ik je willen adviseren om even te bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat voor je na!

@Remco_ Had even de factuur afgewacht en ja hoor, kosten van het Plusabonnement zijn gewoon in rekening gebracht! Aangezien ik geen zin heb om fouten van medewerkers op te lossen en daarom aan de telefoon te moeten gaan hangen, ga ik nu dus maar dat Plus abo meteen weer opzeggen.

Jammer, je zou denken dat een moderator dit even voor je oplost. Niet dus.

Goh, krijg ik toch net weer de vraag in mijn mailbox of ik al een leuk extraatje/entertainment pakket heb gekozen? Het kan niet op bij KPN. Maar bedankt, ik maak van jullie ‘aanbiedingen’ geen gebruik meer. Lesje geleerd.

Reputatie 7
Badge +28

@Remco_ Had even de factuur afgewacht en ja hoor, kosten van het Plusabonnement zijn gewoon in rekening gebracht! Aangezien ik geen zin heb om fouten van medewerkers op te lossen en daarom aan de telefoon te moeten gaan hangen, ga ik nu dus maar dat Plus abo meteen weer opzeggen.

Jammer, je zou denken dat een moderator dit even voor je oplost. Niet dus.

Dat zat er natuurlijk dik in, omdat je niet gewacht had op jouw persoonlijk aanbod. Je hebt daardoor zelf een betaald abonnement op het pluspakket afgesloten.

Enkele uren nadat ik het Plus pakket heb afgesloten, ontving ik wel de mail met een persoonlijk aanbod voor o.a. 3 maanden gratis Plus pakket. 

Het is mij nu dus nog steeds niet duidelijk of het wel of niet gratis is.

Zou fijn zijn als een moderator mij even duidelijkheid kan geven.

Zie ook mijn eerdere reactie: 
 

Dan heb je het nu niet via het persoonlijk aanbod afgesloten. Dus dan ook niet drie maanden gratis. 
 

Anders had je het inderdaad wel teruggezien in MijnKPN. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Goh, krijg ik toch net weer de vraag in mijn mailbox of ik al een leuk extraatje/entertainment pakket heb gekozen? Het kan niet op bij KPN. Maar bedankt, ik maak van jullie ‘aanbiedingen’ geen gebruik meer. Lesje geleerd.

En dat heb je helemaal gelijk in.
 

Maak nooit gebruik van een aanbieding waarmee je automatisch overgaat naar een betaald abonnement. Want dan ben je eigenlijk een abonnement aangegaan met een tijdelijke korting en moet je zelf het initiatief nemen om op te zeggen. 

Zelf doe ik nooit mee aan dat soort acties. 

Noordzee schreef:

Dan heb je het nu niet via het persoonlijk aanbod afgesloten. Dus dan ook niet drie maanden gratis. 
Anders had je het inderdaad wel teruggezien in MijnKPN. 

Het staat in MijnKPN Pluspakket GRATIS, zie eerdere afbeelding.

Reputatie 7
Badge +28

Ja, nu wel. Maar het gaat om het moment van afsluiten. Je was er gewoon net een paar uur te vroeg mee.