Beantwoord

Seaters kaarten, contact Klantenservice

  • 22 February 2022
  • 8 reacties
  • 892 keer bekeken

Goedemiddag, 
Vorig jaar heb ik 2 kaarten  gewonnen en betaald voor Feyenoord-Heracles.
Vanwege de lockdown is deze wedstrijd echter zonder publiek gespeeld.
Krijg ik nu 2 kaarten voor een andere wedstrijd van Feyenoord in de Kuip?
 
Ik ben Seaters nu al 3 weken aan het mailen, 4 mails verstuurd en nog geen enkele reactue terug gehad.
Kunnen jullie van KPN mij hierin ondersteunen?
icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 February 2022, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JSPR0318, welkom op ons forum!
Ik vrees dat ik je hier niet echt mee kan helpen. Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn.
Dit kan via  het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com

Ik heb nét 1 kaartje aangevraagd via Seaters/KPN voor voetbalwedstrijd op 27 maart Nederland-Gibraltar.

Maar ik wil graag 2 kaarten aanvragen. Hoe regel ik dit?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sietske Peters, vanuit KPN kan ik je hier niet mee helpen. Je kunt hierover contact opnemen met Seaters zoals hierboven genoemd

Goedemiddag, de link op mijn voucher voor de Vermeer tentoonstelling werkt niet en hierdoor kan ik nu niet een datum prikken met de code die ik  heb ontvangen. Graag ontvang ik de juiste website om in te loggen. Heb al gebeld met Rijksmuseum, maar daar konden ze mij ook niet verder helpen en hadden ze van een ander persoon vanochtend dezelfde vraag ontvangen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag, de link op mijn voucher voor de Vermeer tentoonstelling werkt niet en hierdoor kan ik nu niet een datum prikken met de code die ik  heb ontvangen. Graag ontvang ik de juiste website om in te loggen. Heb al gebeld met Rijksmuseum, maar daar konden ze mij ook niet verder helpen en hadden ze van een ander persoon vanochtend dezelfde vraag ontvangen.

Hoi @Trouser-078 , welkwom op ons forum!

Ik vrees dat dit forum je hier niet echt mee kan helpen. Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn.

Dit kan via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com. 

Bericht 1 op 1 van Thomas gekopieerd omdat het perfect was.

Dat heb ik al gedaan, maar na 2 dagen nog steeds geen enkele reactie 

Het is inmiddels gelukt.Heb rechtstreeks contact gehad met het Rijksmuseum. Een dame ging het uitzoeken voor mij en belde me later netjes terug en gaf aan dat er iets met de site niet goed was. Dat is dus nu hersteld.😀

Heb 2 kaartjes gewonnen voor nederland engeland in Utrecht.

Okk 8 euro netjes betaald daarna betaalbevestiging ontvangen.

Wil nu mijn kaarten downloaden is de vouchercode geldig voor 1 kaartje of ik maar effe 25 euro wil bijbetalen.Dus niet.

Iedereen waar ik mee contact heb gehad is niet bereikbaar of schuift het naar de andere.

Wie wil mij helpen ?