Beantwoord

Seaters kaartjes gewonnen maar nog niks ontvangen

  • 13 August 2021
  • 31 reacties
  • 316 keer bekeken

Badge

Vouchernummer: 230611

 

Hallo,

 

Ik heb vorige week via Seaters kaartjes voor Heracles-PSV van morgen gewonnen via seaters.

 

8 euro betaald maar niks meer gehoord.

 

Bij mijn tickets in Seaters staat een voucher en als ik die open zie ik: 

 

“Hoe kun je je tickets bemachtigen

Van harte gefeliciteerd!

Deze voucher is een bevestiging van uw tickets.

De daadwerkelijke tickets worden zo snel mogelijk toegestuurd via KPN”

 

Nu is de wedstrijd morgen al en ik heb niks meer gehoord en geen kaarten ontvangen.

 

Kunnen jullie me laten weten hoe we verder gaan?

icon

Beste antwoord door Hanna_ 15 April 2022, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Badge

Vouchernummer: 230611

 

Hallo,

 

Ik heb vorige week via Seaters kaartjes voor Heracles-PSV van morgen gewonnen via seaters.

 

8 euro betaald maar niks meer gehoord.

 

Bij mijn tickets in Seaters staat een voucher en als ik die open zie ik: 

 

“Hoe kun je je tickets bemachtigen

Van harte gefeliciteerd!

Deze voucher is een bevestiging van uw tickets.

De daadwerkelijke tickets worden zo snel mogelijk toegestuurd via KPN”

 

Nu is de wedstrijd morgen al en ik heb niks meer gehoord en geen kaarten ontvangen.

 

Kunnen jullie me laten weten hoe we verder gaan?

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Arr1V, welkom. 

Ai! Dat wordt natuurlijk lastig binnen komen zonder kaarten :disappointed_relieved:. Heb je al in de spammap van jouw email gekeken? Als ze daar ook niet in staan ga ik voor je mailen met de betreffende afdeling. Ik zie dat jij jouw profiel al hebt ingevuld, erg fijn! Zo kan ik gelijk aan de slag. 

Badge

Hoi Hanna, bedankt voor je reactie. Ik heb net een mail gehad van KPN Servicedesk met een link maar die kaartjes. Dus dat gaat toch nog helemaal goedkomen.

 

Weet jij of het altijd zo gaat bij Seaters dat ze 1 dag vantevoren die kaarten delen? Dan weet ik dat ik daar de volgende keer rekening mee kan houden.

 

thanks again!

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Arr1V, fijn dat het is opgelost!

Ik durf dat niet zo te zeggen, ik ga dat voor je (en voor mezelf :wink:) uitzoeken. 

Veel plezier bij de wedstrijd gewenst! 

Dag,

Zelfde probleem als hierboven. 

2 kaartjes voor FC Groningen-Heracles a.s. zondag 24 april. 

Als ik op "tickts” klik. Krijg ik twee vouchers te zien met daarop te lezen: 

“Hoe kun je je tickets bemachtigen".

Verder niets. 

Hoe krijg ik deze tickets voor volgende week zondag??

 

vr. gr.

  1. Euving
Reputatie 7
Badge +13

Hallo @henk1956, welkom. 

Zoals in dit topic kan lezen ontvang je de kaarten vaak vrij laat. Je kan de kaarten zelfs de dag voor of op de dag van de wedstrijd zelf verwachten. Maak je dus geen zorgen! 

Hallo ik heb 2 kaartjes gewonnen voor de wedstrijd van vanmiddag tussen Fc Emmen- A.Z. en heb tot heden Zondag 4 September 2022 om 12:49 uur nog niets ontvangen en de wedstrijd begint om 14:30 uur en ik heb Vrijdag j.l. nog contact met jullie gehad en jullie hebben me bevestigd dat ik inderdaad de kaartjes heb gewonnen , nu heb ik niets ontvangen en heb mijn vader zojuist moeten mededelen dat we niet naar de wedstrijd kunnen (omdat jullie mijn prijs zoals jullie me hebben toegezegd niet heb ontvangen ) ik vind dit wel heel erg dat ik mijn vader heb moeten mededelen dat we niet heen kunnen omdat JULLIE MIJN PRIJS NIET HEBBEN TOEGEZONDEN WAT JULLIE ME HEBBEN TOEGEZEGD EN IK OOK NOG EENS CONTACT HEB OVER GEHAD MET JULLIE !! Ik neem jullie dit dan ook heel kwalijk vooral om bovenstaande reden !! En vooral ik mijn vader op het laatste moment moet teleurstellen dat het niet doorgaat , en nu sta ik ook gewoon te kakken omdat ik hem heb uitgenodigd om mee te gaan en dan niet doorgaat ,omdat jullie mij het beloofde toegezegde kaarten niet hebt toegezonden enz !!! Ik vind dit gewoon schandalig en gewoon heel triest 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Johann p, welkom! Dit is ontzettend spijtig, mijn excuses, ook aan je vader. Zou je jouw adres en telefoonnummer in je forumprofiel willen zetten? Ik kan je helaas niet aan kaartjes voor deze wedstrijd helpen, maar ik ga dit zeker intern doorgeven. Zo zou het absoluut niet mogen gaan.

Ik word hier ook heel emotioneel van nu ! Vooral ik een hele nare tijd achter de rug heb en het nu heel goed gaat , en daarom heb ik mijn vader ook meegedraaid uit dank enz  ! En dan is dit tog wel zo'n afknapper 

M.v.g. J.H. Pruim uit Emmer-compascuum 

Reputatie 7
Badge +30

Ach, wat rot om dit te lezen zeg! Ik vind het heel jammer dat we je zo teleurstellen. Zodra ik een terugkoppeling van mijn collega's heb, laat ik het zeker weten. 

En nu schaam ik ook nog mijn ogen uit mijn kop , omdat ik iemand blij maak met iets waar wij ons zo hebben op verheugd niet doorgaat en af heb moeten zeggen , 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Ik heb Vrijdag nog gebelt met K.P.N. om te vragen of ik de kaarten echt heb gewonnen om er zeker van te zijn of het klopt , toe zei een medewerker meneer Pruim ik mag u echt blij maken het is echt waar dat u heeft gewonnen !! Ik helemaal blij en zeg nog tegen jullie medewerker ik bel nu ook om een bevestiging of ik echt heb gewonnen , niet dat ik mijn Pa straks blij maak met een dood vogeltje !! Zegd jullie werkneemster nog tegen mij : meneer Pruim u kunt uw vader echt blij maken het is echt waar en ik ben blij dat u ook zo blij bent !!! Nou dus dit alles is uitgekomen dat ik iemand blij heb gemaakt met een dood vogeltje , ondanks ik nog heb gebeld en expliciet heb gevraagd of dit alles waar is en klopt !! En daarom is dit nu tog wel zo'n tegenvaller en afknapper niet alleen voor mij maar ook voor mijn vader 

M.v.g . J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Ik vind het wel netjes dat ik tot op heden niets heb gehoord , over de kaartjes die me zijn toegezegd en niet heb gekregen / mogen ontvangen !  Me is toegezegd dat K.P.N. contact met me zou opnemen , maar na 5 dagen dus nog niets gehoord !! Ik vind dit nu wel een beetje gênant worden !!

M.v.g J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

En dan heb ik vanmorgen nog een bericht geplaatst en tot op heden nog niets gehoord !! Ik wordt gewoon niet serieus genomen nu door K.P.N. en dat vind ik wel heel erg jammer , nu kun je nagaan dat je maar een nummertje bent en niet serieus wordt genomen , maar ben je een keer te laat met een betaling dan kunnen ze wel Z.S.M contact met je opnemen 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Johann p, er was mij verzekerd dat er met iedereen contact op was genomen. Heel jammer om te lezen dat dit bij jou niet het geval is. Ik ga er opnieuw achteraan. Mijn excuses.

Marcia,  hoe kan het dat ik tot op heden nog niets heb gehoord van kpn en/of seaters

Ik begin me nu wel heel erg te storen aan hoe ik nu wordt behandeld , en nu loopt mijn jaarcontract wat ik heb bij kpn ook nog af in October !! Maar ik weet niet wat ik nu moet , ondanks ik best wel tevreden ben met/ bij K.P.N. maar dan is dit tog wel een vieze afknapper en ik heb na 2 a 3 weken nog niets gehoord hoe of wat 

M.v.g J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Johann p, begrijpelijk dat dit een teleurstelling is! Mijn collega heeft afgelopen maandag aangegeven dat je klacht doorgestuurd is. Wil je vrijdag opnieuw laten weten of je iets gehoord hebt? Zo niet, ga ik er opnieuw achteraan.

Marcia!  Begrijp me niet verkeerd het is geen aanval op u/jou maar je/u bent nu de aanspreekpunt /pispaal van K.P.N.  en ik wil bij deze ook zeggen dat ik het waardeer hoe jij/u me altijd netjes antwoord geeft etc ,!!! Maar ik vind het gewoon niet netjes enz etc hoe dit allemaal gaat !! Maar zoals ik al zei jij/u heeft wel oren na de ( onregelmatigheden/ misverstanden/ontevredenheid ) van klanten !! En dat prijst u/ je en dat mag ook wel gezegd worden 👍

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Hallo ik heb tot heden wel wat gehoord van kpn via deze site , en ik moest weer vragen beantwoorden en bewijs leveren dat ik echt had gewonnen , dat heb ik gedaan maar alvorens werdt er al tegen me gezegd dat ik bij seaters moest zijn !!! Dus wordt ik zoals bekend van het kastje naar het spreekwoordelijke muur gestuurd !!! Ik vind dit echt jammer , ik mag onderhand wel een seizoenkaart voor 2 personen en een thuis shirt van FC Emmen krijgen , n.a.v. dit gedoe van K.P.N. en seaters 

M.v.g  J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Johann p, begrijp ik dat je nu door KPN gebeld hebt, maar dat zij zeiden dat je echt met Seaters moet bellen?

Ja ik heb een berichtje gehad vanmorgen !! Maar ik denk zo jullie (K.P.N.) geven seaters opdracht om prijzen uit te geven en te verdelen !! Maar als K.P.N. een bedrijf inschakelt om dit goed en netjes te doen zoals het zou moeten VERZAAKT /HET LAAT AFWETEN ZOALS K.P.N. HET WENST TE VERLOPEN om de klant/consument het verschrikkelijk laat afweten en verzaakt , dan neem ik tog aan dat K.P.N. seaters op de vingers tikt / (en K.P.N. MAG HUN VINGERS NU WEL BREKEN ) dat K.P.N. NU HUN VERANTWOORDELIJKHEID NEEMT EN DIT NU NA WEKEN IS GAAT OPLOSSEN op een nette manier in/uit belang van de klant /consument !!!! 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

P.s. is zal nu nog maar eens contact opnemen met seaters 😡

Marcia ,  ik vind het maar schandalig dat ik nog niets heb gehoord etc en dat ik zelf alles maar moet uitzoeken wat me is toegezegd en heb gewonnen , ik vind dit gewoon belachelijk dat K.P.N. en seaters zo met me omgaan en het nog niet hebben  opgelost , het is gewoon een schande 

M.v.g. J.H. Pruim uit Emmer-compascuum 

Reputatie 7
Badge +30

Het duurt inderdaad veel te lang, @Johann p. Ik ben er opnieuw voor je achteraan gegaan. 

Oké,  dank u 

Gr :J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Marcia , nu heeft seaters gisteren met mij contact opgenomen en heb ik 2 kaarten toegezegd gekregen , wil ik betalen via de link wat me is meegezonden in de email van hun ,!!! 

MAAR NU KOMT HET 😡!! 

als ik de betaal-link aanklik wordt mijn inloggegevens gevraagd met wachtwoord , nu kon ik gisterenavond niet met mijn inloggegevens inloggen  en is de tijd dat ik had om het geld over te maken vannacht om  0:33:34 uur cest verstreken en kan ik geen aanspraak meer maken op de kaarten volgens de spelregels van seaters !!

nu ben ik gisterenavond van 22:00uur tot 23:30 uur bezig geweest om de kosten die ik moest voldoen om de kaarten te bemachtigen , maar om bovenstaande reden is het mij dus niet gelukt enz !!!!!

maar nu heb ik een accound van kpn/seaters en daar kan ik ook niet meer op/in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord !!!! nu heb ik mijn wachtwoord proberen te weizigen om dan op die manier toegang te verkrijgen in de accound van k.p.n./seaters !! 

maar nu wordt ik vanaf gisterenavond en 50 pogingen tegen gehouden/gewerkt  om weer toegang te verkrijgen in mijn accound en tot op heden is dit niet gelukt😡 !!!

ik vind dit nu echt wel zo belachelijk dat mij de toegang op 1 of andere manier bewust wordt gewijgerd door 1 van de partijen omdat ik graag wil wat me is beloofd/toegezegd 

maar nu heb ik gisterenavond mijn vader gebeld en blij gemaakt dat ik kaarten heb voor fc emmen- fc groningen ( de noordelijke derby 🥳) maar moest ik van morgen dus voor de 2 keer weeeeeeer teleur stellen om bovenstaande reden 

waarom word mij dit nu tot 2 keer toe aangedaan en wordt ik op 1 of andere manier geblokkeerd op de/mijn accound van kpn/seaters 😡😡😡😡 dit is tog wel zo'n tegenvaller(nog netjes uitgedrukt want ik ben hier erg verdrietig om en heeeeeel erg woest😡😡😡😡😡)) want dit is echt te belachelijk voor woorden , ik hoef mijn pa nooit meer mee te vragen om met me mee te gaan naar het 1 of ander en ik moet me de ogen uit mijn kop schamen door dit wat jullie mij en mijn pa aandoen/flikken ( ik zat al te denken of dit een scene is uit bananasplit maar deze grap flik je niet 2 keer bij dezelfde persoon of anders gezegd slachtoffer )

gr: j.h.pruim uit emmer-compascuum😡

 

Admin: capslock verwijderd