Beantwoord

Serie de Mannentester

  • 15 April 2020
  • 10 reacties
  • 189 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

 

Waarom hebben jullie de serie de Mannentester verwijderd?

Ik heb nog niet zo lang KPN en had net deze series ontdekt. Was halverwege de afleveringen en nu kan ik het niet meer vinden.

Kunnen jullie dit terugzetten misschien?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 15 May 2020, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LisanS, welkom hier. 

Je was dus lekker Mannentester aan het kijken en nu is deze ineens verdwenen? Als het goed is stond er een einddatum bij tot wanneer deze te zien is. Het heeft namelijk alles te maken met de rechten. Dit kunnen we dus zo niet even terugplaatsen. 

Reputatie 1

De einddatum was 2024..

Reputatie 7
Badge +20

Stond dat erbij? Weet je dat zeker? De serie staat er namelijk al 3 jaar op. 

Reputatie 1

Tjah het is ook een serie van kpn, je kan hem nergens anders zien.

Maar ja t gaat er niet om wat er stond qua datum, want ja ik dacht 2024 en mijn zusje dacht 2021 maar dat kan ik nu niet meer controleren, de vraag is komt ie terug of niet. Zo ja heel mooi, zo niet heel jammer.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben er bang voor, maar ik ga eens kijken wat ik kan achterhalen. Als ik duidelijkheid heb, hoor je van mij.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben het nog niet vergeten hoor. Maar heb nog geen duidelijkheid. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LisanS, het heeft even geduurd, maar ik ben er weer. Met goed nieuws! De serie staat er weer op. 

Er waren wat probleempjes, maar gelukkig weer hersteld. Kun je toch de serie afkijken. Nog veel kijkplezier gewenst. 

Reputatie 1

Fijn! Bedankt voor de reactie! 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan.

Ah, leuk! Kan ik ‘m toch nog gaan kijken.