oplossing , anders word het overstappen naar een andere provider
Beste antwoord door Nadia
Bekijk origineelBeste antwoord door Nadia
Bekijk origineelUpdate:
Krijg je veel (goedbedoelde) informatie van erkende instanties en bedrijven waarmee je nu of in het verleden zaken hebt gedaan? Dan is de kans groot dat je in de maillijst staat voor een wekelijkse (of soms dagelijkse) update van de verzender. Het gebeurt regelmatig dat ontvangers zich niet bewust hebben aangemeld voor de nieuwsbrief maar deze toch krijgen. Je kunt je hiervoor meteen afmelden zodat je deze ‘ongewenste berichten’ niet meer ontvangt. Onderaan de mail staat een link die je kunt gebruiken om je af te melden, de verzender is verplicht om je uit de maillijst te halen.Â
Ook proberen wij het de gebruiker makkelijk te maken met de nieuwe Webmail omgeving ​​​​​​met categorieën. Hierdoor wordt de webmail een stuk overzichtelijker, vooral als je veel mail ontvangt. De categorie "Nieuwsbrieven" is al aangemaakt, hierin komen automatisch een groot aantal bekende nieuwsbrieven terecht. Je kunt daar ook ander nieuwsbrief mail die in je Inbox terecht komen naartoe verslepen. Â
We maken gebruik van E-mail SpamFilters om het aantal spam-berichten dat je mailbox bereikt, zo klein mogelijk te houden. Deze E-mail SpamFilters houden e-mails tegen waarvan 100% zeker is dat het spam betreft (ook wel "sure spam" genoemd). Je ontvangt deze e-mails dus niet.
E-mails waarvan niet met zekerheid te bepalen is of het spam betreft (ook wel "possible spam" genoemd), worden in de map 'Spam' geplaatst. Deze mails kun je herkennen aan het woord [SPAM] in het onderwerp van het e-mailbericht. Dit is een map in KPN Webmail waarin ongewenste e-mails tot 30 dagen worden bewaard. Deze map kun je ook in je mailprogramma of mailapp bekijken, indien je de aanbevolen (IMAP-)instellingen gebruikt.
Wij passen de instellingen van het spamfilter continu aan waar nodig. Dit gebeurt onder andere mede door de ‘feedback’ die wij van onze gebruikers krijgen: de meldingen over spamberichten. Heb je een ongewenst bericht toch in je inbox gekregen? Geef het bij ons aan? Lees hieronder hoe je spam eenvoudig aan ons kunt melden. Â
We hebben veel gedaan om de vloedgolf aan spamberichten ‘onder controle’ te krijgen zoals de nieuwe Webmail omgeving voor onze klanten. De vernieuwde KPN Webmail biedt onder andere uitgebreide mogelijkheden om spam te rapporteren. Heb je spam die helaas nog wel in je Inbox terecht is gekomen? Meldt het ons! Dit kan via de webmail (met de knoppen "spam" en "geen spam") of via IMAP (door de mail te verplaatsen vanuit of naar de spammap).Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.