Beantwoord

Spotify Premium geeft sinds kort constant reclame

  • 31 May 2022
  • 3 reacties
  • 423 keer bekeken

Heb al jaren spotify premium via all-in abonnement, maar krijg de laatste tijd steeds reclame.

Kunnen jullie zien wat er aan de hand is?

Heb een tijdje terug wel mijn standaard mailadres aangepast.

Denk dat de problemen hierdoor ontstaan zijn.

 

Hoor graag van jullie

*Admin: e-mailadres uit openbare post verwijderd.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 June 2022, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @henkhjbakker, welkom hier. 

Het wijzigen van jouw e-mailadres in MijnKPN mag geen effect hebben op jouw inlog van Spotify. Het lijkt dus ergens anders mis te gaan. 

Staat Spotify nog wel actief in MijnKPN? Zo niet, dan kun je deze weer aanzetten onder Extra opties. Je krijgt dan een activatiecode via sms of e-mail. 

Is Spotify nog wel onderdeel in MijnKPN, dan ga ik hier melding van maken. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Dag Bart,

Volgens de betaalde rekeningen heb ik nog steeds recht op Spotify Premium, maar krijg dit niet.

Groet,

Henk

Reputatie 7
Badge +17

@henkhjbakker in dat geval wil ik je vragen alsnog je profiel in te vullen. Dan gaan we het van onze kant nakijken! 🙂