Beste KPN, waarom betaal ik sinds mijn laatste factuur voor Spotify Premium € 8,99 per maand, terwijl onderaan de factuur staat dat deze dienst gratis is?
Vr groet, Mirande
icon
Beste antwoord door Nick8316 September 2019, 08:24
Beste Nick83, ik ben onlangs verhuisd. Ik krijg nu 3 mnd korting en er zijn kosten berekend voor extra werkzaamheden bij de verhuizing. Ik kan het totaalbedrag dus niet vergelijken.
Dat weet ik niet. Word het er niet eerst bijgeteld en dan weer afgetrokken? Bij mij staat er ook 1 of ander plus pakket ofzo bijgeteld en een stukje eronder staat diezelfde regel nog een keer met "gratis" erbij en een minnetje voor het bedrag.
Hallo @Mirande, welkom! Ik denk dat Nick de juiste conclusie trekt. Bij een verhuizing heb je een nieuw abonnement gekregen en hier zit Spotify Premium niet meer bij inbegrepen. Als je de factuur neemt en kijkt naar de data, heb je dan een oude en een nieuwe periode? Als het goed is, staat dan bij de nieuwe periode dat er kosten in rekening gebracht wordt. Mocht je willen dat ik het met zekerheid bevestig, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Heb je van de verhuizing trouwens geen bevestiging gekregen? Daar zou het ook op moeten staan.
Excuus dat ik niet eerder heb gereageerd.
Op de factuur staan inderdaad 2 periodes, in beide wordt een bedrag voor Spotify berekend.
Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Zou je 'ns willen kijken? Voor zover ik me kan herinneren, heb ik geen bevestiging van mijn verhuizing ontvangen.
Geen enkel probleem! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je bij de verhuizing van Alles-in-1 naar Internet + TV bent gegaan. In de bevestigingsmail die je 13 juni hebt ontvangen, staat in de bijlage vermeld dat Spotify Premium - gratis verwijderd wordt en dat Spotify Premium is aangezet. Je ziet het op de huidige factuur dubbel, omdat deze kosten vanaf 26 augustus lopen. De vorige factuur liep tot 1 september en dus wordt er voor de laatste paar dagen van augustus nog een verrekening toegepast.
Mijn collega die de verhuizing met je heeft doorgenomen had bovenstaande overigens door moeten nemen met je. Mijn excuses als dit niet gebeurd is!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.