Vraag

Tickets besteld via Seaters maar ik heb er geen bevestiging van gekregen

  • 5 April 2023
  • 6 reacties
  • 55 keer bekeken

Vanmorgen een bericht gekregen dat er 6 kaarten gereseveert staan voor maandag 10 aprilĀ  jong nl tegen jong fr gelijk betaalt maar nooit bevestiging gehad nu staat er nog steeds betaal optijd wel eens vaker tickets gehad en direct betaalt en gelijk bevestiging vanmidag gebeld tot 4x toe omdat verbinding telkens verbroken werd 5 medewerkers aan de tellefoon gehad die zeggen dat het goed komt ik betwijfel het hoop het maar ben in staat om nogmaals te betalen op deze manier iemand vaker dit probleem gehad dat het lang duurde op bevestigingĀ 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Na kaarten betaalt te hebben geen bevestiging niks gebeld komt goed mevrouw echt nou niet dus mail gekregen tickets kwijt wegens niet betalen heb gewoon betaalt mail gestuurt geen antwoord kpn laks als maar wezen kan wij gaan daar niet over als zoveel mensen klagen werk dan niet meer met ze samen geld kwijt en huilende kinderen want geen tickets bedankt kpn en seaters echt toppers

Ā 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Cassandra1999, welkom hier.Ā 

Inmiddels zijn wij een aantal dagen verder. Heb je de bevestiging en kaarten al?

Zo niet, met wie heb je contact gehad? 0800-0402? Want dan wil ikĀ je aanraden contact te zoeken met Seaters. De actie loopt via hen en zij kunnen je verder helpen. Want ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet nogmaals witl betalen.Ā 

Bedankt voor je reactie @Bart_ZĀ Ā 

Had kpn klantenservice gebeld die zeiden komt goed als ze hadden gemeld kan alleen bij seaters prima maar hellaas niks over gezegt en ander nummer gekregen uiteindelijk die gebeld nee moet je bij kpn zijn die moeten dan zelf contact zoeken met seaters want hun hebben deal met elkaar hellaas niks meer van seaters gehoord naar mega veel mailtjes gestuurt te hebben dus geld kwijt en geen kaartenĀ 

Reputatie 7
Badge +20

Ja wij werken samen met Seaters, dat klopt. Maar zij handelen de acties af. Nog steeds niets van Seaters gehoord?Ā 

Ik vind het in ieder geval spijtig te lezen dat het zo gelopen is. :(

Nee hellaas niks meer gehoord meerdere mails gestuurt iedere dag wel een aantal zo ook vandaag dat ik mijn geld teruggestort wil hebben ook het contactformulier via de website van seaters meermaals ingevult hoop op reactie maar ben er bang voor wijze les in het vervolg seaters niet meee gebruikenĀ 

Reputatie 7
Badge +20

Mocht je over een paar dagen niets hebben, gehoord, dan hoor ik dat graag van je.Ā