Tickets printen via Seaters lukt niet, onduidelijk of ik nou wel of niet gewonnen heb, heb al wel betaald

  • 4 October 2022
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Beste Kpn,

Ik heb 2 weken geleden een bericht gehad (per sms) dat ik kaartjes heb gewonnen voor Sparta. Nu heb ik deze bevestigd en betaald maar staat er nog steeds op mijn account het volgende: Mijn tickets (u heeft tickets gewonnen). Wanneer ik de tickets wil printen staat er: Dit wil nog niet zeggen dat u de tickets heeft gewonnen. Seaters reageert niet maar ik wil wel graag weten of ik nu mijn avond vrij moet houden en waarom ik anders al geld over heb moeten maken.

 

Ik hoor het graag.

 

Mvg,

 

Yannick van Gorkum

 

Admin: afgesplitst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom op ons forum @Yavago.

Wat leuk dat je kaarten gewonnen hebt, gefeliciteerd! Ik lees alleen dat 't printen van de tickets niet lukte. Is het intussen gelukt om contact te krijgen met Seaters en je tickets te printen? Zo niet, laat het dan vooral even weten en vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Dan ga ik navraag voor je doen.