Beantwoord

Tips gezocht voor het instellen van een donker thema in KPN Drive

  • 31 August 2023
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie in orde zijn. Ik ben behoorlijk actief bezig met pc's en ik geef de voorkeur aan donkere thema's vanwege het verminderde licht en de esthetiek. Nu merk ik op dat KPN Drive geen donker thema lijkt te hebben, althans, ik kan het niet vinden.

Zouden jullie wellicht enkele tips kunnen delen over hoe ik een donker thema kan instellen in KPN Drive? Misschien heb ik over het hoofd gezien hoe dit gedaan kan worden. Ik waardeer jullie inzichten en suggesties echt enorm.

Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 6 September 2023, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @JustJohn! 

Leuke vraag die je stelt. Ik heb zelf ook graag alles zo donker mogelijk. 😎

Ik kan zo niet vinden of dit mogelijk is, dus dit idee zet ik sowieso door naar de ontwikkelaars. 
Er zijn wel wat andere trucs om websites via de webbrowser op donker te krijgen. Voor Google Chrome heb ik een tip gevonden. Niet getest of deze werkt (teveel tabjes die ik nu niet kwijt moet raken), maar mocht deze niet werken dan zijn er vast ook een hoop andere tips te vinden. 

Hopelijk kom je zo bij de juiste weergave uit. Zo niet, dan hebben anderen in de community hier misschien nog ideeën!

Ik ben ervan op de hoogte dat er extensies voor zijn. Echter ben ik niet zo op extensies aangezien deze niet altijd even goed werken. Het zou dus erg fijn zijn als het gewoon in de drive verwerkt zit.

Ik maak namelijk gebruik van een multimessenger / universal messenger software en deze verwerkt geen extensies.