Beantwoord

Voetbalkaartjes waren van tevoren geblokkeerd

  • 25 February 2024
  • 19 reacties
  • 361 keer bekeken

Beste KPN,

Ik had bij jullie 2 voetbalkaartjes gewonnen voor Almere City tegen Feyenoord vandaag. Met de uitgeprinte kaartjes en veel voorpret vertrokken we naar Almere. Bij aankomst bij het stadion bleek echter dat ze de kaartjes geblokkeerd hadden uit voorzorg omdat het een risicowedstrijd was. Dat hadden ze al 80 keer gedaan bij deze wedstrijd. De club heeft al een paar keer aan juliie laten weten geen gewonnen kaartjes te accepteren vertelde een steward ons. We waren dus niet welkom en keerden dus gedesillusioneerd  en boos huiswaarts. Het kostte ons de nodige reiskosten en 8 euro die we vooraf moesten betalen. Hoe gaan jullie dit oplossen?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

icon

Beste antwoord door Marlies 31 27 February 2024, 12:36

Bekijk origineel

19 reacties

😡

Reputatie 7
Badge +8

Ik snap dat je gefrustreerd bent @Marlies 31 , maar kan je wat meer context geven?

Reputatie 7
Badge +21

Dat staat in dit topic: Gewonnen voetbalkaartjes geblokkeerd | KPN Community

Ik snap dat je gefrustreerd bent @Marlies 31 , maar kan je wat meer context geven?

Dat staat in het andere topic. Ik weet niet hoe ik deze moet sluiten

@RBxx dankjewel voor het doorgeven van de andere link

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Marlies 31 , ik verwacht dat een KPN medewerker dit topic wel sluit (of samenvoegt met het andere topic) zodra het aan de beurt is. Gebruik jij verder het andere topic.

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb geen idee welke wedstrijd je gewonnen hebt, maar heb je ook de voorwaarden gelezen?  Die maken vaak duidelijkheid.

@AriënC ik heb de voorwaarden gelezen en daar staat er niks over in

Reputatie 7
Badge +8

Heb je een linkje naar die spelvoorwaarden?

https://helpdesk.seaters.com/hc/nl

 

@AriënC  Misschien heb je hier iets aan. Gebruiksvoowaarden zie ik staan

https://static.seaters.com/kpn/Gebruiksvoorwaarden-Seaters.pdf

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marlies 31, welkom op onze community, wat ontzettend balen zeg! Heb je hierover ook al contact gehad met Seaters zelf?

Hoi @Thomas van KPN  ik heb Seaters gisteren een mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Ook gebeld naar 088 6237006 en daar kreeg ik te horen dat ze niet van Seaters waren en ook geen telefoonnummer ervan wisten 

Reputatie 7
Badge +20

Je kunt hiervoor inderdaad het beste bij Seaters zijn:

Dit kan via  het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com. 

@Thomas van KPN  we krijgen de reiskosten en bijdrage voor de kaartjes niet terug. Het lukt me niet om een link van de mail hier neer te zetten, daarom heb ik 2 screenshots gemaakt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en ons kan helpen want we begrijpen er niks van

 

@Thomas van KPN  dit zijn de voorwaarden en het KPN beleid. Even inzoomen om het leesbaar te maken. Sorry weet niet precies hoe ik.een bestand hier neer moet zetten

 

Marlies, seaters kan je toch gewoon een nieuwe wedstrijd aanbieden?

 

Waarom heeft trouwens kpn en seaters de winnaars niet even een email gestuurd met dat de kaarten geblokkeerd zijn? Scheelt een hoop ellende.

@Voshaar Seaters heeft het uitgezocht en me laten weten dat ze niks voor me kunnen betekenen.  

Ik word inmiddels gecompenseerd door KPN. Krijg een vergoeding van 50.euro.

Ik.snap ook niet waarom ik van beide partijen geen email heb gekregen dat Almere City de tickets van tevoren had geblokkeerd.  Had ons 200 km aan reiskosten bespaard en onnodige tijdverspilling en ergernis.

Netjes van KPN, 200 km en een enorme shock. 

Vind nogsteeds bijzonder dat dan dat Seaters niet zegt, kiest u maar een andere wedstrijd.

Toch super gaaf die uitwedstrijden&stadions bekijken.

Reageer