Beantwoord

Wanneer kan ik mijn welkomscadeau verwachten?

  • 20 July 2023
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Welkomstcadeau niet ontvangen, geen contact mogelijk met SideKix

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 July 2023, 09:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ana Maria 69 ,

Dat wordt dan vanaf morgen toch bellen naar Sidekix.(088-6237006)

 

bron : 

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn abonnement is al een week actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

 

 

 

Veelgestelde vragen over het cadeau bij KPN Mobiel

 

Ik zou een cadeau krijgen, maar heb deze niet ontvangen. Wat nu?

Om gebruik te maken van de actie moet je binnen de actieperiode een bestelling doen met het specifiek abonnement en/of toestel waarop de actie geldig is.

Om jouw cadeau daarna te ontvangen, moet je een aanmeldformulier invullen. Dit kan een aanmeldformulier van KPN of van de toestelfabrikant zijn. Dit is afhankelijk van wie de actie is. De link naar het aanmeldformulier vind je in de bevestiging van jouw bestelling.

 

Wat gebeurt er na aanmelding?

Jouw aanmelding wordt gecontroleerd. Voldoe je aan de actievoorwaarden? Dan krijg je van ons of de toestelfabrikant een bevestiging per e-mail. Voldoe je niet aan de actievoorwaarden? Dan sturen wij of de toestelfabrikant je een e-mail met de afwijsreden.

 

Ik ben afgewezen, maar heb al betaald. Wat nu?

Als je al een betaling had gedaan, krijg je deze natuurlijk terugbetaald op jouw rekening.

 

Ik ben goedgekeurd. Wanneer ontvang ik mijn cadeau?

Wij sturen jouw cadeau na de annuleringstermijn van het mobiele abonnement (ongeveer 2 weken) toe. De annuleringstermijn gaat in zo gauw je je toestel hebt ontvangen.

Voor vragen over de levering van het cadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Is het een actie van de toestelfabrikant? Vraag bij hen na wat de levertermijn van jouw cadeau is.

Â