Vraag

Wanneer ontvang ik mijn noodpakket?

  • 30 January 2023
  • 13 reacties
  • 174 keer bekeken

Hi, wij hebben vanaf afgelopen dinsdag geen internet en tv meer omdat er een kabel is losgetrokken die opnieuw ingeblazen moet worden. Nu kan kpn netwerk pas op 20 Feb dit komen repareren (wat ik überhaupt al belachelijk vind). Nu heb ik een noodpakket aangevraagd vorige week, de dame aan de telefoon zei dat hij de volgende dag al op de deurmat kon vallen. Nu 4 dagen later is er nog steeds niet, bel ik de klantenservice zeggen ze dat ie nog steeds niet verzonden is, maar dat ze niet kunnen achterhalen waarom niet, het ticket staat nog ‘open’, maar ze kunnen niet inzien waarom en ze kunnen niets voor me doen. Wat is dat nou voor een service? Kunnen jullie dit zsm voor me regelen?
Mvg.
Annemieke 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@AJS81 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat de kabel in je straat is losgetrokken en dat het lang duurt om het te herstellen. 

Ik zie inderdaad dat er contact is geweest en er geprobeerd is een noodpakket op te sturen. Waarom het niet gelukt is kan ik inderdaad niet zien.

Wel heb ik opnieuw de juiste collega's aangestuurd met het verzoek om dit alsnog in orde te maken. 

Zodra ik reactie van hen heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 

Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7
Badge +15

@AJS81 Ik heb reactie van mijn collega's. 

Er is in dit geval ook een monteur ingepland, ik verwacht dat deze afspraak zal uitvallen. Omdat dit een storingsmonteur is, die geen nieuwe kabel kan trekken. 

Voor het proces is het toch nodig om het op deze manier te doen. Ik verwacht dat alsnog de monteur de 20e het probleem zal moeten oplossen. 

Morgen na 15:00 ligt er een noodpakket klaar bij de Primera aan de Hilvertshof. Vergeet bij het ophalen niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. 

Ok bedankt. Ja als u die monteurs afspraak kunt cancellen heel graag. Die kan namelijk niets doen.

Gr annemieke 

Ik heb het noodpakket ontvangen, maar nu is het basisabonnement niet geactiveerd van de digitenne. Heb een medewerker aan de lijn gehad die zei dat dit voor 18h vandaag opgelost zou zijn. niet dus….

Kunt u dit aub ook voor mij regelen?

 

mvg,

Annemieke

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@AJS81 Dat wil ik zeker proberen! 

Heb je een mogelijkheid het CAS-ID (deze begint met een 4 of 7) onder "persoonlijke opmerkingen" in je forumprofiel te zetten? 

Dan ga ik uitzoeken of ik hem vanaf hier kan activeren! 

Ok dat heb ik zojuist gedaan.

Reputatie 7
Badge +15

@AJS81 Bedankt voor het invullen van het CAS-ID. 

Ik heb een verzoek naar mijn collega's gedaan om deze ontvanger te activeren. 

Heb je een mogelijkheid de ontvanger aan te zetten en een uur aan te laten staan? Dan zou de ontvanger het activatiesignaal moeten ophalen. 

ok ga ik doen.

Even een update, het werkt nog steeds niet.

 

Reputatie 7
Badge +15

@AJS81 Vreemd dat het nog steeds niet werkte op dat moment. 

Hoe is de situatie nu? Werkt de Digitenne ontvanger ondertussen al?

Ik heb nog steeds alleen npo 1, 2 en 3 helaas.

Reputatie 7
Badge +15

@AJS81 Ik heb opnieuw contact gehad met mijn collega’s. 

De ontvanger is nu handmatig geactiveerd. Zou je dezelfde handeling nogmaals kunnen uitvoeren? Dan zou je nu alle zenders moeten krijgen. 

Excuses dat het zoveel moeite heeft moeten kosten. 

Ik heb dit intern doorgezet en ga uitzoeken of ik dit makkelijker kan maken!