Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

  • 3 April 2023
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Tijdens black friday in november vorig jaar een internetabonnement afgesloten. Hierbij zou een smart tv geleverd worden. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, het is inmiddels april! Hoe lang gaat het duren voordat ik bericht krijg over de verzending van deze tv?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 April 2023, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat zou je +/- twee weken na levering moeten ontvangen, dus ik gok dat er iets mis gaat. Heb je al contact gehad met Sidekix? Hun zijn/waren verantwoordelijk voor de levering van de tv's welke KPN aanbood. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Ook het het belangrijk om je forumprofiel in te vullen, ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat er helemaal geen tv is verstuurd. Mogelijk is er toen iets mis gegaan met de order waardoor sidekix nooit de opdracht heeft gekregen om een tv te sturen. Een Forummoderator kan dat voor je nakijken.

Neem me niet kwalijk ik heb het forumprofiel ingevuld. Ik denk inderdaad dat sidekix nooit een opdracht heeft gekregen, ik heb namelijk nooit bericht gehad van dit bedrijf. Ik heb wel gewoon netjes op tijd mijn modem en internetaansluiting ontvangen.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ariekpn, welkom op het KPN forum. Ik zie inderdaad dat jij als welkomscadeau een televisie hebt gekozen. Ik wil je toch adviseren om contact op te nemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Ik hoor graag de uitkomst.Â