Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

  • 3 April 2024
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Inmiddels ben ik al een maand aan het wachten op mijn welkomst cadeau. (Philips smart tv)

Via de klantenservice kom ik niet verder als er is een onderzoek ingesteld en we wachten op de uitslag. 

Ik zoek een passende oplossing. 

Wat kan KPN hierin betekenen.
 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 April 2024, 15:01

Bekijk origineel

6 reacties

Ik overweeg om mijn abbo stop te zetten op basis van nalatigheid van KPN

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Luc Giessen 
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Ze zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief)

Er is ook een artikel op de kennisbank over het welkomstcadeau.

Sidekix stuurt mij van het kastje naar de muur. 

Als een product een maand te laat is qua levering dan gaat er ergens iets goed mis. Het lijkt mij dat de verzender en de postverwerker daarvoor een passende oplossing moeten vinden. Het is nu zo dat de ontvanger het slachtoffer is. Hij betaald wel voor een product maar krijgt het niet geleverd. ergens is er sprake van nalatigheid

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Luc Giessen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen welkomstcadeau hebt ontvangen. Is het abonnement al langer dan een week actief en heb je al een track and trace code ontvangen? Dan moet je moet je inderdaad bij Sidekix zijn, zoals @huistijger al aangeeft. Als dit niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)

 

 

Dat heb ik al gedaan. Resultaat is dat er een onderzoek loopt bij KPN wat intussen al zeen maand duurt.

 Dat is onacceptabel

Reputatie 7
Badge +21

Ik begrijp dat je graag duidelijkheid wil en zo snel mogelijk jouw welkomstcadeau wil ontvangen. Helaas heb ik daar zelf geen invloed op. Ik hoop dat je snel jouw pakketje mag ontvangen. 

Reageer