Vraag

Wanneer worden beloofde welkomstcadeau tv's geleverd?

  • 26 August 2022
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Inmiddels ben ik al 5 weken aan het wachten op de beloofde Smart TV. Het begint langzamerhand behoorlijk ergernis op te wekken. Herhaaldelijk contact met Sidekix gehad. Eerst is de TV is zoek, dan staat de TV in het distributiecentrum van Post.NL. Hierop krijg je een volglink via Post NL die je iedere dag bericht stuurt dat je tv onderweg is. Bij problemen over de levering neemt u contact op met Sidekix… Dus maar weer eens bellen En ja….  na een wachttijd van meer dan 45 minuten komen ze weer met een verhaal dat momenteel geen tv's geleverd kunnen worden. We nemen contact met u op wanneer de tv's weer voorradig zijn. Wanneer? Met St. Juttemis? Hoe geloofwaardig komt KPN nu over?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jolanda Eijkenboom, welkom op het KPN Forum! Leuk dat je voor KPN gekozen hebt. 💚

Normaalgesproken wordt jouw welkomstcadeau 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Je wacht nu alleen al 5 weken op jouw welkomstcadeau. Ik begrijp dat je al wel een Track & Trace hebt gekregen, maar verder informatie over de levering ontbreekt.

Nu is het zo dat wij de welkomstcadeaus niet zelf uitsturen. Hiervoor hebben wij Sidekix in de armen genomen. Voor vragen over de levering kun je bij hen terecht. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief). Ik kan je bij vragen over de levering helaas niet verder helpen.

 

Joh je wilt niet weten hoe vaak ik met Sidekix gebeld hebt. Je komt gewoon geen stap verder. 
Net weer 36 minuten en weer geen steek verder. Tv's zoals aangeboden in de aanbieding zijn niet meer voorradig, is de uiteindelijke mededeling van Sidekix. Neemt u maar contact op met KPN. Hoppa en we spelen de bal weer terug naar Sidekix. Daar kan je het mee doen. Weten jullie wel waar de ander mee bezig is? Als KPN niet leveren kan, moeten ze gewoon geen reclame maken of een alternatief aanbieden. Dit is gewoon een waardeloze service!

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet snap waarom Sidekix jouw terugstuurt naar ons. Wij versturen de welkomstcadeaus namelijk niet zelf. Wij hebben dus ook geen voorraad van welkomstcadeaus. Sidekix heeft deze. Alleen als je nog helemaal niets hebt gehoord, dus geen Track & Trace hebt ontvangen, dan kunnen wij er wat mee. Maar voor verdere vragen moet je echt bij Sidekix zijn. 

Als zij aangeven momenteel geen voorraad te hebben, dan is het wachten tot zij weer voorraad krijgen. Wanneer dit zal zijn, kan ik niet zeggen. Daar hebben wij geen inzicht in.

Reputatie 3
Badge

@Denise_ 

Ik denkt wel dat het aan Kpn is om mee te werken want kpn bied het aan als iemand hiermee naar een rechter zou stappen bvb weet ik voor 100% zeker de persoon gelijkt krijg dat kpn het aanbied dat kpn het uitbesteed wil niet zeggen dat ze dan ervan af zijn als iets mis gaat.